Hop til indhold

Hund tisser op af ens ben


Gæst Skou
 Share

Recommended Posts

Var til hunde træning idag, hvor jeg så et rottwilder pisse op af ejerns ben hundens ejer opdagede det ikke før bukserne var blevet godt våde:shock:. Hvad betyder den handling?. I min verden er det en skråt op finger fra hunden, ærlig talt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Altså, herhjemme er der ingen tvivl om hvem der har skoene på...og Pablo har da tisset på mig...hehe...så jeg ser det nu heller ik som et tegn på dominans, selvom der var en anden der nærmest råbte mig ind i hovedet: "uuuhaaaa...det skal du passe på med det der...det er dominans"...:mrgreen:...nej...han stod bare i kort snor, og skulle tisse, og jeg var åbenbart det højeste træ...hehe...

Link til indlæg
Del på andre sites

Var til hunde træning idag, hvor jeg så et rottwilder pisse op af ejerns ben hundens ejer opdagede det ikke før bukserne var blevet godt våde:shock:. Hvad betyder den handling?. I min verden er det en skråt op finger fra hunden, ærlig talt.
Jeg har oplevet det hvis hunden bliver stresset.. fx når den er blandt mange hunde/mange mennesker og ikke lige kan kapere det..
Link til indlæg
Del på andre sites

Til hunde trænign er menneskerne en tot græs/træ what ever, og hunden markere op ad dette.

 

 

HVIS menneskerne nu gik rundt ligeosm hundene, ja så ville der sq ikke blive pisset på dem.

 

Aslan har gjort det ved mig, og det var tydeligt at der ikke var nogen hjemme overhovedet (det kan ses på hans kropsbevægelser).

 

 

Så nej, JEG mener ikke at det er en bevidst handling.

 

 

 

 

At det så er PISSE irriterende at den næste hund kommer og pisser på mig, og den næste igen og igen, det er så hvad det er :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...