Hop til indhold

Træls oplevelse.


AnneMette09
 Share

Recommended Posts

Hej.

Idag lukkede jeg Lajka udenfor men gik med. Så kom Loui! den frækkeste hanhund i kvarteret! og HOPPEDE OP PÅ LAJKA! Og lajka begyndte at pive, så jeg gik hen og skubbede loui ned, så Lajka kunne flygte indenfor. Årh hvor hun rystede, og loui stod bare og gloede igennem vinduerne!:cry:. Stakkels Lajka. Kan han ha kommet til at træde på hendes poter, eller var det et piv for sjov????:neutral:.

 

Vil lige dele med jer andre, og høre om hun kunne ha kommet noget til?:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101

Jeg tror ikke hun er kommet noget til fysisk, men har fået overskredet sine grænser. Og det er sandsynligvis derfor hun har pivet. Tror aldrig jeg har oplevet en hund ryste efter smertepåvirkning. Altså hvis den eksempelvis var blevet trådt over poten, og det var derfor den pev.

 

Det er lidt synd for hende, at hun sådan har oplevet, at hun ikke er i sikkerhed i sin egen have. Så den tror jeg I skal i gang med at indtage igen, så det stadig er et rart sted at være.

 

Godt du skubbede kvarterets Laban væk, så Lajka ved hun kan stole på, at du hjælper hende. Du må bare ikke trøste hende bagefter, så hun får fornemmelsen af, at det var verdens dårligeste oplevelse hun lige har haft.

 

Hvor gammel er det Lajka er?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror ikke hun er kommet noget til fysisk, men har fået overskredet sine grænser. Og det er sandsynligvis derfor hun har pivet. Tror aldrig jeg har oplevet en hund ryste efter smertepåvirkning. Altså hvis den eksempelvis var blevet trådt over poten, og det var derfor den pev.

 

Det er lidt synd for hende, at hun sådan har oplevet, at hun ikke er i sikkerhed i sin egen have. Så den tror jeg I skal i gang med at indtage igen, så det stadig er et rart sted at være.

 

Godt du skubbede kvarterets Laban væk, så Lajka ved hun kan stole på, at du hjælper hende. Du må bare ikke trøste hende bagefter, så hun får fornemmelsen af, at det var verdens dårligeste oplevelse hun lige har haft.

 

Hvor gammel er det Lajka er?

 

3 år. Jeg trøstede hende heller ikke:-). Her er en anden træls oplevelse! ( mere træls ): http://www.hunde-forum.dk/debat/6111-maerkelig-oplevelse.html .

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...