Hop til indhold

Okse fedt pulver


Aslan
 Share

Recommended Posts

Aslan smed jo så lige 3-4 kilo imens der var en tæve i løb, og hans hofte knogler stikker ud til venstrre og højer - det er ret grimt, men vi har jo efter hånden vendet os til at sådan er aslan nu en gang.

 

 

Men så snakkede vi lige med en mand igår, som fortalte martin at okse fedt pulver i maden kunne hjælpe til at han tog en lille smule på og det bliver brugt til hudne der er for tynd og hunde der mangler energi.

 

 

Nogen der har kendskab til okse fedt pulver?

(bar elige inden martin suser ned og bruge 200 kr på det:mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke erfaring med det - jeg giver mine alm. frisk okse/heste/kanin eller lammefedt.... var det ikke også en mulighed for dig - de fleste hunde syntes det er en lækkerbidsken :-)

 

Hvor får du sådan noget fra?

 

Jeg har altid undret mig når der i opskrifter (til mennesker) står at man skal stege i andefedt, jeg har aldrig fundet nogen steder man kan købe det :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Hvor får du sådan noget fra?

 

Jeg har altid undret mig når der i opskrifter (til mennesker) står at man skal stege i andefedt, jeg har aldrig fundet nogen steder man kan købe det :confused:

 

Tjoe, hvor køber man det? :mrgreen:

 

Jeg får mit hos slagteren kvit og frit... og vil da tro at det kan alle få :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...