Hop til indhold

Udstillingsresultater for weekenden :)


Recommended Posts

Hej alle :vinke:

 

Jeg er jo allerede nysgerrig for at høre hvordan det er gået med dem der har udstillet i dag, både på DKK og specialklubbernes udstillinger... Så skriv løs :blink:

 

Svea og jeg har været på udstilling i Skørping og kom derfra med escellent og 2. vinder. Smider lige et billede når vi kommer hjem - vi er nemlig i sommerhus i Løkken hos Svea's opdrætter :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej vi har været på dkk udstilling i Aalborg, vi kom hjem med en Very Good og 1.plads :-D

 

Ja og så kom vi til at købe et telt, så nu er vi klar til de udendørs udstillinger :5up: pluds alt det løse som legesager, godbidder og lign.

 

En dejlig dag, med masser af snak med skønne hundefolk :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101
Ja og så kom vi til at købe et telt, så nu er vi klar til de udendørs udstillinger :5up: pluds alt det løse som legesager, godbidder og lign.

 

Yeah! Andre end mig, der ikke kan gå fra en udstilling uden at slæbe diverse (og de værste) ting med hjem...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle :vinke:

 

Jeg er jo allerede nysgerrig for at høre hvordan det er gået med dem der har udstillet i dag, både på DKK og specialklubbernes udstillinger... Så skriv løs :blink:

 

Svea og jeg har været på udstilling i Skørping og kom derfra med escellent og 2. vinder. Smider lige et billede når vi kommer hjem - vi er nemlig i sommerhus i Løkken hos Svea's opdrætter :mrgreen:

 

Tillykke til jer :5up: super flot, glæder mig til at se billeder

Link til indlæg
Del på andre sites

Bobo fik excellent, 1 vinder, bedste hanhund og bedst i racen, CACIB. Og kvalificerede sig til Cruft.

Shabi fik very good og belv 2 vinder

Toffee fik very good og blev 1 vinder

Spritte (med lilla sokker) fik excellent og blev 2 vinder

Hunter fik excellent, 1 vinder, 2 bedste hanhund, Cert og kvalificerede sig til Cruft.

 

Bimsen fik excellent, 1 vinder og kvalificerede sig til Cruft.

 

SÅ vi kan vist kun være yderst tilfredse :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bobo fik excellent, 1 vinder, bedste hanhund og bedst i racen, CACIB. Og kvalificerede sig til Cruft.

Shabi fik very good og belv 2 vinder

Toffee fik very good og blev 1 vinder

Spritte (med lilla sokker) fik excellent og blev 2 vinder

Hunter fik excellent, 1 vinder, 2 bedste hanhund, Cert og kvalificerede sig til Cruft.

 

Bimsen fik excellent, 1 vinder og kvalificerede sig til Cruft.

 

SÅ vi kan vist kun være yderst tilfredse :mrgreen:

 

:5up:Jaiii super flot, neii hvor må du være stolt.:klap2::klap2::klap2::klap2:tillykke

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi gentog gårsdagens succes med excellent og 2. vinder. Dog med det twist at vi blev rykket allerforrest først. Desværre ville jeg lige rette på Svea, hvilket hun ikke gad, så hun stod ikke ordentligt, og vi vandt desværre ikke klassen - Men det var tæt ved

 

:mrgreen:

 

Stort tillykke til jer, super fint.

trist at i ikke vandt , men det gør i bare næste gang :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Bobo fik excellent, 1 vinder, bedste hanhund og bedst i racen, CACIB. Og kvalificerede sig til Cruft.

Shabi fik very good og belv 2 vinder

Toffee fik very good og blev 1 vinder

Spritte (med lilla sokker) fik excellent og blev 2 vinder

Hunter fik excellent, 1 vinder, 2 bedste hanhund, Cert og kvalificerede sig til Cruft.

 

Bimsen fik excellent, 1 vinder og kvalificerede sig til Cruft.

 

SÅ vi kan vist kun være yderst tilfredse :mrgreen:

 

Skal du til Cruft? Ih det var så spænende at være derovre - tillykke

 

Fætter Gaius var stået for tidligt op og var fuldstændigt håbløs i ringen, ville hverken løbe eller stå, satte pludslig i bakgear så min søster nær havde kvalt ham, så seriøst ikke godt ud, og han fik 'kun' very good, ret godt klaret med den elendige fremvisning - men ØV køre 4 timer, venter 2 timer, i ringen 10 minutter, køre 4 timer :shock: jeg gik direkte i seng direkte i seng kl 18 og sove i 13 timer :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Forøvrigt første udstilling nogensinde jeg oplevede det 'gule bånd' blive brugt, endda til en hund i åben klasse (kendte den ikke, men så ikke ud til at være dens første udstilling, så det var overraskende)

 

Jeg var ikke tilfreds med at være inde, FØJ hvor der stank, der må have været mange hanhunde der lettede ben indenfor :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...