Hop til indhold

Folk er nogen svin..


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

Og kommunen er sgu ik meget bedre!

 

Nævnte i en tråd den anden dag, at jeg havde fundet 3 sække med mad, alt muligt klamt der formentlig har været i en fryser...hundene og jeg valgt at fortrække, da jeg ikke synes det er for lækkert hvis de æder noget af det...

 

Jeg ringede til kommunens renovations-afdeling ons. d.23/4, og de lovede at komme ud og fjerne det...et par dage efter kom jeg derned og kunne konstatere at det stadig lå der...ringede endnu engang og sagde pænt at det ikke var fjernet og fik at vide at hende jeg snakkede med denne gang overhovedet intet havde fået at vide, men at denne gang skulle det nok blive fjernet...

 

tog derned i dag...og synet der mødte mig var sgu ikke for lækkert...sækkene var ganske vist væk, men der ligger poser med frostvarer spredt ud over hele området...jeg beklager billede kvaliteten, da min telefon åbenbart ik rigtigt virker...men føj...er det ik for meget, at de ik gør deres job ordentligt??? Jeg har ihvertfald tænkt mig at skrive dem en mail og så ringer jeg sgu til et af de lokale blade...det må være kommunens opgave at sørge for at offentlige områder ser ordentlige ud, selvom det er beboerne der er nogen svin...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har en fantastisk dejlig skov her ude ved os, men gang på gang ser jeg at folk lige har stoppet med traileren og smidt deres storskrald af i skovkanten :evil:

 

Jeg fatter altså ikke at folk har så lidt respekt for naturen og det smukke i den, at de syntes det er ok at bruge den som skraldespand :rolleyes:

 

Og når nu kommunen har været derude, så havde det vel ikke taget så forfærdelig længere tid at rydde det hele op, så det kan da godt undre mig at de ikke gjorde det :confused:

 

Så ja, folk er nogle svin.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Og kommunen er sgu ik meget bedre!

 

Nævnte i en tråd den anden dag, at jeg havde fundet 3 sække med mad, alt muligt klamt der formentlig har været i en fryser...hundene og jeg valgt at fortrække, da jeg ikke synes det er for lækkert hvis de æder noget af det...

 

Jeg ringede til kommunens renovations-afdeling ons. d.23/4, og de lovede at komme ud og fjerne det...et par dage efter kom jeg derned og kunne konstatere at det stadig lå der...ringede endnu engang og sagde pænt at det ikke var fjernet og fik at vide at hende jeg snakkede med denne gang overhovedet intet havde fået at vide, men at denne gang skulle det nok blive fjernet...

 

tog derned i dag...og synet der mødte mig var sgu ikke for lækkert...sækkene var ganske vist væk, men der ligger poser med frostvarer spredt ud over hele området...jeg beklager billede kvaliteten, da min telefon åbenbart ik rigtigt virker...men føj...er det ik for meget, at de ik gør deres job ordentligt??? Jeg har ihvertfald tænkt mig at skrive dem en mail og så ringer jeg sgu til et af de lokale blade...det må være kommunens opgave at sørge for at offentlige områder ser ordentlige ud, selvom det er beboerne der er nogen svin...

 

Ja det er ikke alle der er lige gode til at holde naturen pæn :(

 

Må indrømme at jeg ikke helt forstår, hvorfor du ikke selv bare samlede det sammen, da du kunne se at det ikke så ud til at blive fjernet... på den måde ville du ikke risikere at dine egne (og andres) hunde fik rodet i det + vilde dyr?!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Vi har en fantastisk dejlig skov her ude ved os, men gang på gang ser jeg at folk lige har stoppet med traileren og smidt deres storskrald af i skovkanten :evil:

 

Jeg fatter altså ikke at folk har så lidt respekt for naturen og det smukke i den, at de syntes det er ok at bruge den som skraldespand :rolleyes:

 

Og når nu kommunen har været derude, så havde det vel ikke taget så forfærdelig længere tid at rydde det hele op, så det kan da godt undre mig at de ikke gjorde det :confused:

 

Så ja, folk er nogle svin.

 

 

Nej det er sgu utroligt at folk ikke tænker længere...synes det er så ulækkert..det samme med dem der godt ka finde ud af at køre ud i skoven og smide deres haveaffald, men ikke lige op til genbrugspladsen...I Kolding hvor jeg bor er der 2, og jeg vil vove den påstand at ingen i kommunen bor over 4km væk fra en sådan...så hvorfor alt besværet med at køre ud og dumpe det mens ingen ser, når det andet er muligt? :confused:

 

Nu har de fået en mail med billede til..så må vi se om de reagerer...godt nok nogen dovne nogen de har haft sendt ud...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Ja det er ikke alle der er lige gode til at holde naturen pæn :(

 

Må indrømme at jeg ikke helt forstår, hvorfor du ikke selv bare samlede det sammen, da du kunne se at det ikke så ud til at blive fjernet... på den måde ville du ikke risikere at dine egne (og andres) hunde fik rodet i det + vilde dyr?!

 

 

det ser måske ikke så slemt ud på billedet, men det er rådnet mad der ligger i poser og det er ikke kun det på billedet der er der...jeg har ikke lyst til at samle ting op med bare fingre som der har været rotter og mug i...og vil slet ik ha det ind i bilen...

 

går ud fra at kommunen har midlerne osv. til at udstyre deres folk med gummihandsker og hvad de ellers skal bruge...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Yay...party...fik svar fra dem i dag...:-)...de ville sørge for noget blev gjort med det samme...kørte så derud et par timer efter og væk fra det...wee...fandme i orden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Her har vi lige haft store-skralde-dag.

Alle i Maribo går simpelthen ud og samler skrald. Var simpelthen så glad da jeg oplevede at børnehaver og vuggestuer også gjorde dette og samtidig belærte børnene om naturen og om at passe på dyrene.

 

I KBh lå der skrald overalt. Synes det burde indføres i alle skoler og institutioner at man samlede skrald mindst en dag om året - helst her inden de små dyrebørn kommer. Det burde føre til en kollektiv bevidsthed om at passe på vores omgivelser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tanita

Den børnehave Natazja går i har ca hvert 14 dag(i sommer halv året) en tur for de store børn hvor de samler skrald op og går på genbrugen med (ligger lige ved siden af 4H) hvor de så hygger med dyr og spiser madpakken inden de går tilbage igen. Det har gjort at Natazja altid finder en skraldespand og ellers putter det der skal smides ud i lommen til hun finder en:5up:

 

Men gid alle dog havde den holdning, jeg kan ikke forstå at det kan være så svært især ikke når du jo alligevel betaler for at genbrugen har åben...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...