Hop til indhold

Hunde i sengen


Lonny
 Share

Recommended Posts

Baldur har jo altid sovet i vores seng, og nu sover Luna der også.

 

Men vi har et lille problem, og jeg ved ikke helt hvordan jeg skal håndtere det.

 

Luna er jo kun 10 uger gammel og dermed er hun nogen gange en pestilens :blink:

Så når hun vågner midt om natten kravler hun hen til Baldur og begynder at bide ham i ørerne eller andre steder, herefter skælder Baldur ud, og nu er hele famillien vågen... :blink:

 

Jeg kan sagten forstå at Baldur bliver skidesur over at blive vækket på den måde, men jeg kan høre at han er blevet mere sur, ved at hans snerren er blevet dybere og mere højlydt. Så nu har jeg valgt at Luna sover på den ene side af mig og Baldur på den anden side, for at forhindre Luna i at kravle over til ham. Men Luna forsøger jo stadig at komme over til ham, og det resulterer i at jeg ligger med det en øje åbent hele natten, og er ret træt når vi endelig skal op :gab:

 

Skal jeg bare lade Baldur få lov til at sætte Luna på plads et par gange endnu, også gå ud fra at hun lærer det, eller hvad skal jeg gøre, så vi alle kan få en rolig nattesøvn?

Eller hvis jeg lader hende blive ved med at genere ham når hun sover, kan jeg så risikerer at han pludselig bliver rigtig sur og bider hende?

 

Hvad gør en pylremor, der gerne vil have sine børn i sengen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har før sovet med flere, de har fået lov at ordne det selv, for jeg sover tungt og vågner ikke - det har så kostet et par skræmmer og lidt uvenskab, men jeg tror på at det bare havde taget længre tid hvis jeg havde blandet mig. Tvivler på at du kan få Luna til at forstå at Baldur skal sove i fred, det er kun Baldur der kan skære det ud i pap, men om der ryger et halvt øre undervejs, det kan jeg ikke sige noget om :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke følge jer i jeres problemer.

Min kone har også en misforstået forhold til dyr.

Vi sover med Islænderheste og hængebuggrise + hund i sengen.:-P:vinken::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bell-ami
Jeg kan ikke følge jer i jeres problemer.

Min kone har også en misforstået forhold til dyr.

Vi sover med Islænderheste og hængebuggrise + hund i sengen.:-P:vinken::engel:

 

 

det vil jeg gerne se:5up::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Krusty

Ja som Lucky Luna skriver, er det nok en god idé at lade Baldur have det privilegium for sig selv, så det ikke ender med at det er ham der bliver jagtet ud af sengen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...