Hop til indhold

Fæller din hund meget?


Gæst Isabella
 Share

Recommended Posts

Gæst Isabella

Hej alle!

 

Vores, Trunte, fæller riiiiiiigtig meget for tiden. Det plejer hun ikke, så vi er sikre på at det er pga. at vejret bliver varmere.

Derfor tænkte vi at vi måtte få en børste til hende, så vi kunne få det løse hår af.

Det kiggede vi så på i dag da vi var i Hot Hund på strandvejen(rigtig godt sted, og god vejledning! www.hothund.dk) fordi vi skulle prøve deres tørfoder.

Vi forklarede manden derinde, at vores hund fællede rigtig meget, og at hun ikke plejede, og alt det ^^. Så sagde han med det samme at vi skulle prøve 'FURminator'(kan fås imellem 250-450 eller 470 kr. eller deromkring), og at den virkede til netop det. Vi har så prøvet den idag, og vi er SÅ tilfredse! Den er simpelthen så god! Helt klart pengene værd, ifølge vores mening. Men husk dog at du skal bruge børsten blidt, da den jo er beregnet til at tage løst hår af med, og ikke at ridse den hud. Men helt klart noget vi kan anbefale :-D (FURminator kan både bruges på hunde og katte)

Nu hvor jeg har nævnt en børste, kan jeg vel også lige give jer et tip til en god hunde-shampoo, som også er fra Hot Hund. Shampoo'en er fra Paul Mitchell(til imellen 100 og 200 kr., hvilket vi aldrig troede at vi ville give for en hunde-shampoo :-D ) Men ja, den er også rigtig lækker!

Ville lige give jer et par lækre anbefalinger:blink:

 

Kærligst

Isabella

Link til indlæg
Del på andre sites

Zulo fælder lige nu, han er ved at smide vinterpelsen, og Enzo er ved at skifte hvalpe pelsen med hans blivende pels. så der er gang i den.:hmm:

Så i aften ryger de i bad og bliver vasket med en KW shampoo med aloe vera som vi er blevet anbefalet af opdrættere. og så den store børste tur, så skulle det være ovre for et års tid. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Freya har næsten liiiige fældet (er nu på vej i pels igen) så der måtte støvsuges et par gange om dagen:blink:...

 

Jeg vaskede hende 1-3 gange om ugen i lunkent-koldt vand og blowede hende tør bagefter. Jeg brugte endviere en lotion der hedder magic lotion hver dag... og så var Freya ude af sin fæld på kun 3 uger... det er nu ret hurtigt for en samojed..:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...