Hop til indhold

Nogen der kender noget til dette foder?


Gæst Isabella
 Share

Recommended Posts

Gæst Isabella

Hej alle!

 

I en anden tråd jeg lige har startet(: 'Fæller din hund meget?' - tjek den ud:-)) skrev jeg, at vi har købt nyt foder til Trunte.

Før brugte vi Hills Science Plan - Puppy <1 - Chicken, men så for snart noget tid siden var vi i Hot Hund(god hundbutik på strandvejen - www.hothund.dk ), hvor manden derinde introducerede os til et lækkert fodermærke han syntes at vi skulle prøve. Vi havde dog lige et par dage forinden købt 7,5 kg. Hills(^^), så der ville gå noget tid inden vi løb tør for den(Trunte er ikke den store tørfoder-spiser, kan man roligt sige:-D). Men nu er vi så ved at løbe tør, og så skulle vi alligevel have en børste til Trunte(igen - se min anden tråd:lol:), så vi tog noget tørfoder med på vejen. Det er Pro Plan fra Purina - Adult Protection - Digestion - Lam og ris/Lamb and Rice. Ville høre om der er nogen der har erfaringer med dette?

Tja, jeg ved ikke hvorfor jeg ikke kan holde mine tråde korte. Kan ikke lade være med at forklare:lol: Sorry:oops::-P

 

Kærligst

Isabella

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...