Hop til indhold

Hjemmelavet aktivering


Gæst ENVY
 Share

Recommended Posts

Igår på vores tur til knebel, faldt jeg over sådan en smarties twister (chokolade) til 7 kr. :) Chokolade pastillerne blev selvfølgelig spist på turen :lol: Men her til morgen skulle twister embalagen så stå sin prøve som hunde aktivitets legetøj. :? Jeg proppede den med små stykker kogt hjerte og nørrrj det var en succes. banan8.gif Lua synes det var rigtigt sjovt.

Især fordi den sådan skøjter henad gulvet :wink: Jeg havde selvfølgelig åbnet den, for tror ikke selv de kan twiste den så hullet åbnes.

 

1.jpg

 

3.jpg

 

2-1.jpg

 

Den er selvfølgelig mest egnet til små hunde. De store kan jo tygge på den 2 gange og så er den knust :shock:

 

Men den er god og praktisk fordi den også kan åbnes så man kan vaske den inden i :wink:

 

Jeg har også optaget en lille video, men den er lidt halvlang :oops: for pludselig ryger den jo ind under reolen og alt mulig :roll:

 

http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=6967

 

Har I andre også lavet sådan nogle hjemmelavet ting?

 

Vil gerne høre andre forslag og meget gerne med billeder 8)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Ninjamor
Hvilken smart idé 8)

 

Bondo ville helt sikkert synes den var sjov :D - de 2 sekunder den fik at leve :wink:

 

:lol: Sådan ville det også være herhjemme.

 

Men god ide til små hunde

 

Jep - ELLER man kan lære sin hund selvkontrol og IKKE straks at destruere. Det lader sig gøre :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst nordlys_dk
Hvilken smart idé 8)

 

Bondo ville helt sikkert synes den var sjov :D - de 2 sekunder den fik at leve :wink:

 

:lol: Sådan ville det også være herhjemme.

 

Men god ide til små hunde

 

Jep - ELLER man kan lære sin hund selvkontrol og IKKE straks at destruere. Det lader sig gøre :)

 

Et lille sidespørgsmål.. kan man lære sin hund ikke at tygge mens hun løber?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej hvor smart! Det har jeg da aldrig tænkt på før - det er en helt perfekt størrelse til Dolph tror jeg' date=' han er en rigtig mosler..

 

Det er sjovt hvor t-y-d-e-l-i-g en hund kan snakke når ting ryger uden for rækkevidde! "Jamen ihh! Mor! Hent hent hent..!"[/quote']

 

Ja :lol:

 

Og Lua hun laver sådan noget sjovt med kroppen som om hun står og stamper i jorden :lol: det ser så sjovt ud. :lol: Totalt hysterisk :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilken smart idé 8)

 

Bondo ville helt sikkert synes den var sjov :D - de 2 sekunder den fik at leve :wink:

 

Jeg prøvede faktisk at præsentere den for min mors shæferhund idag :) Hun var meget begejstret. Jeg startede med at sparke den hen ad terassen og så fik den ellers en masse dask med poten og vov vov vov :lol::lol: Men så fik hun den ned på græsset som var sådan ret uklipet. Og den lagde sig nærmest på strående så hun kunne sådan blive ved med at vende den :D Det var ret flot af hende faktisk :) Til sidst blev hun dog for ivrig og begyndte at "grave" på den så den gik over på midten :lol: Meeen den varede da i 5 min vil jeg tro :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hvilken smart idé 8)

 

Bondo ville helt sikkert synes den var sjov :D - de 2 sekunder den fik at leve :wink:

 

:lol: Sådan ville det også være herhjemme.

 

Men god ide til små hunde

 

Jep - ELLER man kan lære sin hund selvkontrol og IKKE straks at destruere. Det lader sig gøre :)

 

Et lille sidespørgsmål.. kan man lære sin hund ikke at tygge mens hun løber?

 

Ja, det kan man. Hunde må f.eks. ikke bide i apportemnet, men skal samtidig løbe hurtigt.

 

Når hunde tygger er det ofte tegn på misforståelse for opgaven og/eller situationsbestemt stress (for meget opkørthed). Afhængig af hvilken baggrund der er for tyggeriet lægges en plan for aflæring/ny indlæring

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...