Hop til indhold

Så er det vist på tide!


Gæst maria&kenni
 Share

Recommended Posts

Gæst maria&kenni

Hej alle dejlige mennesker herinde på HF!!

 

Nåh så er det vist ved at være tid til at jeg får præsenteret mig selv, så alle ved hvem jeg er, nu når jeg skal til at deltage lidt mere i de forskellige debatter.. :-)

 

Jeg har været inde på HF i meget lang tid, men har ikke rigtig fået præsenteret mig, da jeg har gået og ventet på at skulle få min hvalp. (et halvt år, tror jeg faktisk jeg har været medlem.. HOld da op tiden flyver)

 

Mit profilnavn er Maria og Kenni, men jeg kan allerede nu røbe at det kun er jeg (Maria), der er her inde.. Kenni er min kæreste, som jeg bor sammen med..

Jeg er en pige??(sjovt nok:stupid:) som er 20 år. Vi bor i en lejlighed på førstesal på Amager... Her har vi begge boet hele vores liv.

Vi går lidt og leger med tanken om, at flytte i en større lejlighed, hvor der er have med til.. Nu når vi også skal have hund... :5up:

 

Jeg selv har haft hund hele mit liv. Dette har været finske lapphunde, og min mor har stadig en. Vi syntes begge dette er en ubeskrivelig dejlig race, så der var slet ingen tvivl om at det skulle være en Finsk lapphund vi skulle have..

Der er ikke mange kenneler i Dk, af dem, tror faktisk kun det er 6 ca. Så derfor har vente tiden også været uendelig lang.. Tror næsten det er 1 år, vi har ventet nu..

 

På den tid kan man jo nå at samle en del sammen, så ja jeg må indrømme at den lille kommer til at blive forkælet som ingen anden (JA, ja selvfølgelig er jeres også lige så forkælet.. :blink:)

 

Vores dejlige lille tævehvalp, jo selvfølgelig er den det.. Er nu 3 uger og 3 dage gammel..

Inden i begynder at råbe på billeder, har jeg altså ikke set den endnu, men skal op og besøge den for første gang idag. Hvilket jeg selvfølgelig glæder mig rigtig rigtig meget til.. Jeg tager selvfølgelig også mit kamera med og sætter dem ind hurtigst muligt..

 

Glæder mig meget til at lære jer alle sammen meget mere og kende og være en del af jeres fine forum.. Syntes det er dejligt man kan komme herind og snakke med andre om hvad man nu lige har af tanker, spørgsmål eller andet.. Glæder mig også meget til at være en del af alle jeres hyggelige hundetræfs...

 

Nåh det var vist det. Håber ikke at jeg har glemt noget, ellers er i velkomne til at spørge.. :blink:

 

Mange hilsner Maria (og selvfølgelig også Kenni)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie

Velkommen :klap2::klap2: til HF, dejligt at i skal op og se jeres hvaps i dag, men...... efter i aften er der INGEN undskyldninger for ikke at lægge billeder ind :bigsmile:. Vi vil se den :hjerte:

Får i den når den er uger, eller??

 

I er godt nok udstyret med en stor portion tålmodighed, og jeg var ved at gå ud ag mit gode skind for bare 9 uger...... griner :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...