Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Skive hundeskov d. 10 maj.

Featured Replies

Besvaret

Vi tager en tur i Skive hundeskov d. 10 maj og tænkte det kunne egentlig være meget hyggeligt, hvis vi var flere herindefra der ville mødes der. :blink:

Vi tager derud ca. kl. 14.00, og hvis der er andre der vil med, så laver vi lidt kaffe/the. Måske kan jeg overtale tøsen til at lave lidt kage :mums:

Besvaret

Kunne ellers have været hygggeligt, men det er jo mors dag :-D

hvilket herhjemme er lig med familiehygge for hele familien så bliver nok ikke så populær hvis jeg bare kører :-)

Besvaret

Det er rart der er nogen der kan minde en om, at det er mors dag. Det havde jeg jo helt glemt.

Besvaret

Det var dejligt, at de kom så godt ud af det med hinanden som de gjorde. :mrgreen: Lidt træls at Bella åbentbart stadig var i løbetid, men der skete jo intet alvorligt, ud over at hun var MEGET interessant :rolleyes:

Besvaret

Det så ud somom det var super ærgeligt, at Mio ikke kunne komme med :???: Men på den anden side så kan han godt være ret belastende, hvis der er løbske tæver i nærheden :roll:

Men det var godt at de to fandt ud af det :5up:

Måske Mio kan komme med en anden gang - vores hundesitter tager nogle gange til Skive med ham :-D

Besvaret
Det så ud somom det var super ærgeligt, at Mio ikke kunne komme med :???: Men på den anden side så kan han godt være ret belastende, hvis der er løbske tæver i nærheden :roll:

Men det var godt at de to fandt ud af det :5up:

Måske Mio kan komme med en anden gang - vores hundesitter tager nogle gange til Skive med ham :-D

Det kunne da være hyggeligt :blink:

Ja de klarede det super fint, og Bella er bare så sød, jeg har da aldrig set Dumle være så kærlig overfor en anden hund før :oops::lol:

Besvaret

Der er måske basis for en fast månedlig tur i hundeskov. Det ville bella med garanti elske.:mrgreen:

Besvaret

Det kan også være vi kunne være interesseret, når vi får smilla hjem. Er jo oxo sundt for hende at komme ud og møde fremmede hunde og mennesker :-)

Hundeskoven er den ved krabbesholm ikke?

Besvaret

Jeg er ikke super stedkendt i skive, men den ligger ude i industrikvarteret i skive ved DCH.