Besvaret Maj 8, 200917 år comment_162127 Vi tager en tur i Skive hundeskov d. 10 maj og tænkte det kunne egentlig være meget hyggeligt, hvis vi var flere herindefra der ville mødes der. :blink: Vi tager derud ca. kl. 14.00, og hvis der er andre der vil med, så laver vi lidt kaffe/the. Måske kan jeg overtale tøsen til at lave lidt kage :mums: Rapporter
Besvaret Maj 9, 200917 år comment_162285 Kunne ellers have været hygggeligt, men det er jo mors dag hvilket herhjemme er lig med familiehygge for hele familien så bliver nok ikke så populær hvis jeg bare kører Rapporter
Besvaret Maj 9, 200917 år comment_162415 Det er rart der er nogen der kan minde en om, at det er mors dag. Det havde jeg jo helt glemt. Rapporter
Besvaret Maj 10, 200917 år comment_162629 Jeg har lavet et album med et lille udpluk af billeder. http://www.hunde-forum.dk/members/tigerbella-albums-bella-dumle.html Jeg håber det er i orden med Dumle Rapporter
Besvaret Maj 10, 200917 år comment_162636 Jeg har lavet et album med et lille udpluk af billeder. http://www.hunde-forum.dk/members/tigerbella-albums-bella-dumle.html Jeg håber det er i orden med Dumle Selvfølgelig er det det :5up: Rapporter
Besvaret Maj 10, 200917 år comment_162730 Det var dejligt, at de kom så godt ud af det med hinanden som de gjorde. Lidt træls at Bella åbentbart stadig var i løbetid, men der skete jo intet alvorligt, ud over at hun var MEGET interessant Rapporter
Besvaret Maj 10, 200917 år comment_162761 Det så ud somom det var super ærgeligt, at Mio ikke kunne komme med Men på den anden side så kan han godt være ret belastende, hvis der er løbske tæver i nærheden Men det var godt at de to fandt ud af det :5up: Måske Mio kan komme med en anden gang - vores hundesitter tager nogle gange til Skive med ham Rapporter
Besvaret Maj 10, 200917 år comment_162771 Det så ud somom det var super ærgeligt, at Mio ikke kunne komme med Men på den anden side så kan han godt være ret belastende, hvis der er løbske tæver i nærheden Men det var godt at de to fandt ud af det :5up: Måske Mio kan komme med en anden gang - vores hundesitter tager nogle gange til Skive med ham Det kunne da være hyggeligt :blink: Ja de klarede det super fint, og Bella er bare så sød, jeg har da aldrig set Dumle være så kærlig overfor en anden hund før Rapporter
Besvaret Maj 11, 200917 år comment_162976 Der er måske basis for en fast månedlig tur i hundeskov. Det ville bella med garanti elske. Rapporter
Besvaret Maj 16, 200917 år comment_164709 Det kan også være vi kunne være interesseret, når vi får smilla hjem. Er jo oxo sundt for hende at komme ud og møde fremmede hunde og mennesker Hundeskoven er den ved krabbesholm ikke? Rapporter
Besvaret Maj 17, 200917 år comment_164770 Jeg er ikke super stedkendt i skive, men den ligger ude i industrikvarteret i skive ved DCH. Rapporter