Hop til indhold

Vestfolden, Bededag 09


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Så blev filmene uploadet!

 

Det tog også sin tid, men det går forhåbentligt lidt lettere og især hurtigere næste gang, nu ved jeg jo hvordan og hvorledes :mrgreen:

 

Filmene er ikke de mest stabile, for kameraet er håndholdt.. Gad ikke stå med stativet :genert:

 

Here goes..:

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kawida

aaaiii hvor det ægrer mig at jeg ikke kunne komme med :-D så må jeg bare vente til næste gang :blink:

 

Det ser bare super hyggeligt ud, dejligt at se videoen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan vi ikke få nogle navne på mennesker og hunde?:-)

 

Hvem er fx. den lækre hvide krøllede sag?:blink:

 

Jo, nu skal jeg forsøge :mrgreen: Bare svært at sætte navn på menneskerne, så der springer jeg over :lol: De er jo desværre ikke indelt i racer :blink:

 

Den lækre krøllede sag er Julius, Julius' mor's dejlige puddel. Drengen, der leger med hundene, er hendes søn :-)

 

Rotweilerne hedder Mille og Freya - de er Mullines vuffere.

 

Tex er den lille, højrøvede west highland white terrier, der bare tror han ejer det hele :mrgreen: Han er Pricemans vuffer - :hmm:

 

Sookie, den korthårede schæfer (lab/schæfer-blanding) er Fox's dejlige vuf.

 

Kajser er den ultra lynhurtige gule labrador, der slet ikke kan undvære tennisbolden - hans ejer er en af Fox's veninder.

 

Gordan setteren er Danny - Tanitas dejlige hund.

 

Og så er der Luna, den bette amstaff, som er Lonnys.

 

Mangler jeg nogen? :genert: Det er pinligt, hvis jeg gør..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Julius' mor

Altså Rikke,- sikke nogle gode film :5up: Og du har også husket os alle sammen :-) Godt gået. Vi ses næste gang der er træf.

 

Hilsen Iben og Marc.

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså Rikke' date='- sikke nogle gode film :5up: Og du har også husket os alle sammen :-) Godt gået. Vi ses næste gang der er træf.

 

Hilsen Iben og Marc.[/quote']

 

Taaark :mrgreen:

 

Huskede jeg virkelig alle samme`n? Lidt stolt, taget i betragtning af, at jeg nu både har glemt en kaffekop og åbenbart også min jakke til hundetræf, ser det ud til :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...