Hop til indhold

Bichon Havanais kenneler


Gæst hundeelskerx1000
 Share

Recommended Posts

Gæst hundeelskerx1000

Hej,

 

Er der nogle der har eller kender nogle, der har fået bichon havanais hvalpe i marts/april/maj?

 

Jeg synes det er lidt dyrt med 10.000-15.000, så har i hørt om nogle der evt. sælger for lidt mindre?

Ved godt man siger anskaffelsesprisen er det billigeste, men jeg vil bare hellere bruge de sidste tusinde på hundetræning og ting til hunden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Snp1981
Hej,

 

Er der nogle der har eller kender nogle, der har fået bichon havanais hvalpe i marts/april/maj?

 

Jeg synes det er lidt dyrt med 10.000-15.000, så har i hørt om nogle der evt. sælger for lidt mindre?

Ved godt man siger anskaffelsesprisen er det billigeste, men jeg vil bare hellere bruge de sidste tusinde på hundetræning og ting til hunden...

Hunden koster det den koster, at vælge en kennel med 'udsalgspris' er at vælge en kennel som er villig til at gå på kompromis med mere end det.

 

Kan se du har søgt hund ligeså længe som mig...(ihvertfald her), når du leder et en 'udsalgshund', kunne jeg være bekymret for hvor meget du har sat dig ind i hundens behov og dine muligheder...så hvis du skal stå og have en hvalp her og nu, håber jeg at du får intensiveret dette aspekt.

 

Husk du skal sætte penge af til forsikring, vaccination mv, udover selve hvalpens pris og et par ting.

 

Jeg ønsker mig også brændende en hund, men det ønske må være sekundært i forhold til at have de rette betingelser for at skabe gode rammer for sin hvalp.

 

Mit budget ser sådan ud

Hund 14.000kr

Forsikring 2.500kr

Besøge hvalp hos opdrætter 1.000kr

Vaccine 400

Ting til hund 2.500kr

ialt 20.400kr og så har jeg ekstra 5.000kr hvis noget i budgettet skrider

Når det er sagt, så snakkede jeg med Calløe for en uges tid siden, og fik at vide at de havde hvalpe pt., men udsalgspris tror jeg ikke de sælges til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...