Hop til indhold

Alene-Hjemme-Træning


Gæst LancesEjer
 Share

Recommended Posts

Gæst LancesEjer

Hej.

Min hvalp er 8 uger gammel, og han skal lære at være alene hjemme så hurtigt som muligt, da min kæreste og jeg går i skole. Og vi vil ikke have at han står og galper hele dagen, da der jo bor en nednunder som ikke skal høre det ham pive og gø hele dagen.

 

Kan i hjælpe ?

 

Mvh Jasmin.

Link til indlæg
Del på andre sites

Giv hvalpen et kødben, gå ud af døren kom ind igen, lad være med at være væk, lad være med at luk døren, dvs. bare gå ud og kom ind, gør det 1000 gange på en dag, bare ud og ind af døren hele tiden, ikke sige goddag ikke sige farvel, det handler om at hvalpen lærer at mennesker går og kommer det er ikke noget man skal tage sig af.

Når hvalpen ikke reagerer på at i går ud og ind af døren, dvs. når den bare bliver liggende og gnaver videre så begynder i at gå ud luk døren og kom ind, ikke blive ude bare ud luk dør og gå ind i samme sek. det gør i 1000 gange om dagen, når hvalpen ikke reagerer på det mere så bliver i ude 1 sek. senere 2 osv. langsomt fremad, når først hvalpen har lært at mennesker går og kommer det er ikke farligt så kan den også være alene.

Hvalpen skal IKKE hyle, hyler den har i været for længe væk, det handler om at undgå at hvalpen hyler

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...