Hop til indhold

En lille træningsvideo med Emil


Gæst jeanett25
 Share

Recommended Posts

Gæst jeanett25

Tjaaa det er måske lidt fjollet :mrgreen:, men jeg er simpelthen SÅ stolt af min bette dreng! Han har kun været hos os i 2 dage men han viser allerede super kontakt.

 

Han har ikke haft eet eneste uheld endnu, han går selv til døren hver gang :engel: Han sover igennem om natten uden tisseri eller andet og står først op kl 06 :5up:

 

Han går rigtig pænt i snor og flex - vi tager tigerdyr med og så går det lystigt :klap:

 

Han bider lidt men har indtil videre kun fanget mine hjemmesko :mrgreen::ivrig:udover sine egne legesager....

 

Under alenetræning har han været en engel - jeg kan gå på toilettet og lukke døren - han siger intet - vi kan være i hver vores rum - kæresten og jeg kan være på altanen og han hygger i stuen :-D:hjerte: Han har siddet alene i bilen mens vi var inde efter mad og det klarede han også til UG, kryds og slange :-D:lun:

 

Ja, jeg ved det - nu er det VIRKELIG pral :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::oops:

 

Her er en lille bitte træningsvideo med ham :-D:banan: Hvis i altså ikke er blevet trætte af mig endnu! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så den :-D

 

Hvor er han sød :lun: total bedårnde, hvilket jeg absolut ikke kunne abstrahere fra, så jeg måtte jo lige se videoen 2,3.......4 :oops: gange :mrgreen:

 

Og hvor er han faktisk dygtig :blink:

Bare husk at holde kontakten ved lige og ikke forvente at den automatisk bliver der.

 

 

Bedårende, absolut bedårende :lun:

 

 

Og en sidste ting, hvis man ikke kan prale herinde, mellem alle os hundemennesker, hvor kan man så? :blink:Så kom du blot med massere af prale historier, prale billeder og prale film :klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

Tak alle sammen - prøv og trykke på linien over filmen

 

Jeg så den :-D

 

Hvor er han sød :lun: total bedårnde, hvilket jeg absolut ikke kunne abstrahere fra, så jeg måtte jo lige se videoen 2,3.......4 :oops: gange :mrgreen:

 

Og hvor er han faktisk dygtig :blink:

Bare husk at holde kontakten ved lige og ikke forvente at den automatisk bliver der.

 

 

Bedårende, absolut bedårende :lun:

 

 

Og en sidste ting, hvis man ikke kan prale herinde, mellem alle os hundemennesker, hvor kan man så? :blink:Så kom du blot med massere af prale historier, prale billeder og prale film :klap2:

 

Tak :mrgreen: - Jeg skal helt sikkert forsøge og holde kontakten ved lige :-D for du har helt ret :-D

 

OG hvor er det bare dejligt man må prale lidt :lol: - det er jo ikke sikkert hans fortrinligheder holder ved resten af hans ungdom :shock::mrgreen: og så er det jo rart jeg liiige kan se tilbage på HVOR dygtig han var! ...engang :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tanita
Ja, også den :megaked:

 

Og den anden vil slet ikke vise noget - den bliver bare ved med at sige buffering 0% :(

 

Øv altså!

 

 

Har samme problem og Guganamore :confused: er så dårlig til at stave pleger ellers at komme med de svære film...

 

Men det lyder super og kom enelig med mere pral man bliver så glad af at læse det :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har samme problem og Guganamore :confused: er så dårlig til at stave pleger ellers at komme med de svære film...

 

Men det lyder super og kom enelig med mere pral man bliver så glad af at læse det :-)

bruger den her player selv, vlc.

 

Men filmen er optaget med en samsung telefon hvis jeg ikke tager helt fejl, så burde det her codec hjælpe

http://www.samsung.com/us/support/download/supportDownDetail.do?group=&type=&subtype=&model_nm=SC-D363&language=&cate_type=all&mType=SW&dType=D&vType=&cttID=1436754&prd_ia_cd=04020100&disp_nm=SC-D363&model_cd=&menu=download&menu2=detail

 

eller denne

http://www.moviecodec.com/downloads/20070423192408859_codec_20070322.zip

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...