Gæst Aussies for ever Skrevet Maj 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Maj 16, 2009 "Sikke et fint kødben du har Lyssa . Må jeg smage?" "Du kan smage mine bisser hvis du ikke holder afstand din uldtot! :mad:" [ATTACH]9736[/ATTACH] "Sur sur sur, lille bi omkring :slem:" "Må jeg være fri, jeg vil bare have lov at spise i fred! :neutral:" [ATTACH]9737[/ATTACH] "Jamen så spis i fred. Jeg er faktisk også temmelig ligeglad med dit kedelige ben [ATTACH]9738[/ATTACH] "Ha, det er da noget hun tror :pift: Bare vent, så snart hun vender ryggen til, så ... haps" [ATTACH]9739[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret Maj 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2009 :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Any Besvaret Maj 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2009 :blink: haha...fantastisk! Min mors hund og Jodie har en sjov leg hvor de hele tiden bytter tyggeben - Tror de har misset noget hundesprog Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Maj 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2009 :lol::lol::5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chriss Besvaret Maj 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2009 :5up: Godt lavet. Og for en første gangs hunde-ejer som mig, lærerigt:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Maj 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2009 Taaakker ... kan forøvrigt lige indskyde at det også i virkeligheden var "en stumfilm" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Maj 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2009 gode billeder må man sige :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Broholmer Bertha Besvaret Maj 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2009 :lol::5up::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts