Hop til indhold

højdrægtig tæve


Gæst Maggiesmor
 Share

Recommended Posts

Gæst Maggiesmor

Jeg ved ikke om det er det rette forum, men prøver alligevel ;-)

 

Min tæve har termin om en uge, og de sidste 2 dage har jeg oplevet at hun får kortvarige perioder hvor hun puster meget. Jeg har set det 3 gange, så det er ikke noget der sker tit.

Det er anden gang vi skal have hvalpe, men jeg mindes ikke at hun havde sådan nogle "anfald" sidste gang, så jeg er lidt i tvivl om det er plukveer? Kan hunde overhovedet have plukveer?? :hmm:

 

Hun virker ikke på nogen måde anderledes end hun har gjort de sidste par uger, hun spiser og er glad - tung, men godt tilpas.

 

Nogen der kan berolige en bekymret "hundemor"?

 

Mvh

Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Det ved jeg sørme ikke om de kan, men hvorfor ikke? Mennesket er jo også "bare" et dyr, så i den forstand er vi ikke anderledes :-)

 

Hvis du er nervøs så ring og snak med dyrlægen

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bell-ami

Jeg husker tydligt da Sally skulle have hvalpe, det var første gang for både hende og mig. hold hvor var jeg nevøs

 

Det var ca samme tid , som vi er i nu, hun var også meget stor og hun pustede også ind imellem. Jeg tror ikke du skal være bekymmer, da at det kan være varmen og de mange extra kilo som kan gøre det.

 

Jeg husker rigtig tydligt den sidste nat inden hvalpe meldte deres ankomst. Hun var urolig hele natten, tumle rund og pustede. jeg fik ikke lukke et øje og næste morgen ringde jeg til dyrlægen, fordi jeg var overbevist om at de sad fast, men som han sagde de kommer når de kommer og jeg skulle være tålmodig, Jeg kender min dyrlæge privat, da jeg er veninde med hans kone og hun fortalt bagefter at han have fået et godt grin, da han mente at jeg så mere træt ud end Sally.:-D

 

Om aften lagde hun sig i sin kurv og vi skulle til afsted til kobberbryllop, så jeg vil lige gå ind og kigge til hende en sidste gang , inden vi tog afsted. Ja der var den første lige guldklump kommet og vi kom ikke til kobberbryllop.

 

Jeg kan godt forstå du er bekymmeret og hvis du er i trivl om der er noget galt, så synes jeg du skal kontakte dyrlægen , men jeg tror at det er nartuligt at de puster lidt, med den extra vægt og varmen og hvem ved det kan godt tænkes at hun har plukver, har faktis set en hoppe med plukver, så hvorfor skulle en hund ikke kunne få det.:-)

 

Held og lykke her fra og glæder mig til at se billeder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...