Hop til indhold

Lædersele til minihund


Gæst Piscine
 Share

Recommended Posts

Gæst Piscine

Jeg leder jo efter den perfekte lædersele til Maggie(Mini gravnhund).

Det er temmelig problemetisk, for det er somom at alle seler til hunde i størrelsen 3 kg, er lavet til chi'er...

Så Maggies lange afstand fra bag forben til hals bliver noget klemt af selerne, og hendes hals er meget tynd i forhold til hendes temmeligt udviklede brystkasse.

 

Så; hvor skal jeg tage hen for at finde en sele i ordentligt læder, (ikke sådan en hårdt læder med bling bling) til hende? Har set på kenjan, men de er for store.

 

Det ville være endnu mest aller bedst om det var et sted hvor jeg også kunne finde en rar udstillingsline, der ikke er i sådan noget ondt skarpt nylon!

 

Alternativt, er der et sted i Københavnsområdet hvor sådan noget kan laves efter mål? Er nemlig efterhånden ligeglad med prisen, vi skal have en lædersele på damen, i stedet for alle mulige åndsvage nylonveste og hvad vi ellers har prøvet. (Især eftersom damen har fundet ud af at fugle skal jagtes, og dræbes, uanset om jeg er i den anden ende af snoren og hendes krop bliver drejet helt i smadder i jagten med mig som stopklods)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...