Hop til indhold

Puha. Chipmærkning.

Gæst mille07
 Share

Recommended Posts

Gæst mille07

Jeg sidder her og har helt ondt i maven over, at skulle bestille tid ved dyrlægen. Det er nemlig tid til Milles 2. vaccination - og chipmærkningen. :(

Jeg synes bare det er så synd. Hun peb så hjerteskærende ved sidste vaccination, så tanken om, at hun skal igennem det to gange den her gang, synes jeg er helt forfærdelig. Plus det faktum at det altså er en massiv nål de bliver chipmærket med. :shock:

Jeg lider ellers ikke selv af nåleskræk overhovedet, men Mille synes bare overhovedet ikke det var sjovt sidst. Hun rystede og lå bare og trykkede sig ned i sædet da vi kørte hjem derfra sidst.

Øv øv. :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Annette

Åhhhh ha, ja jeg føler med dig :cry: min lille ny skal også vacc nu her + chipp, men håber han tager det som min Berner, han sagde ikke et kny :shock:

Jeg kan bestem ikke lide nåle i forvejen, så det gør det jo ikke bedre :oops:

Men man kan så sige at det kun er den ene gang, med den store nål :P

Mange tanker fra mig... :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var også mega nervøs da Bitten skulle chippes, men hun sagde ikke en lyd! Dyrlægen roste hende endda.. Så da det kom til Dolph og hans vaccination var jeg ganske rolig - men han skreg i vilden sky, så der er nok bare hunde som er mere følsomme end andre :)

Også svært at forklare en lille vaps at to sekunders smerte, er bedst i det lange løb

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mille07

er rigtigt. Det er en eneste gang i hele hundens liv. Og den kommer jo over det. :?

Jeg ved bare Mille går helt besærk. Hun hylede op, som om han var ved at klippe poterne af hende, da hun skulle have klippet kløerne. Og det gør jo altså ikke ondt!

Så ja Mille er et lille pivedyr. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

er rigtigt. Det er en eneste gang i hele hundens liv. Og den kommer jo over det. :?

Jeg ved bare Mille går helt besærk. Hun hylede op, som om han var ved at klippe poterne af hende, da hun skulle have klippet kløerne. Og det gør jo altså ikke ondt!

Så ja Mille er et lille pivedyr. :lol:

Jeg synes ikke hun er noget pivedyr. Det er en stor nål for små hunde. Frida skal også snart den tur igennem, og det bliver helt sikkert ikke sjov og ballade. Men det skal jo gøres :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mille07

ikke med hensyn til vaccination og chipmærkning. Der er hun ikke noget pivedyr. For det gør jo ondt. :(

Men det var med hensyn til kløerne. For det gør altså ikke ondt. :P

Nå men jeg har da bestilt tid nu, så må jeg jo få taget mig sammen til at være i totalt overskud der, så Mille ikke allerede inden vi kommer ind, ved at det her nok ikke er nogen sjov køretur. :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mille07
Jeg var også mega nervøs da Bitten skulle chippes' date=' men hun sagde ikke en lyd! Dyrlægen roste hende endda.. Så da det kom til Dolph og hans vaccination var jeg ganske rolig - men han skreg i vilden sky, så der er nok bare hunde som er mere følsomme end andre :)

Også svært at forklare en lille vaps at to sekunders smerte, er bedst i det lange løb[/quote']

Problemet er bare at chipmærkningen ikke er to sekunders smerte. Begge mine heste er chipmærkede og de har bestemt heller ikke syntes at det var nogen skovtur. De har været tydeligt ømme i flere dage, hvor de undveg ved berøring i området. :(

Hvor er det altså hårdt, at skulle være et dyr i en menneskeverden. :?

Link til indlæg
Del på andre sites