Hop til indhold

Dyrelæge i Herning området???


Gæst Frigg120209
 Share

Recommended Posts

Gæst Frigg120209

Er der nogen der har kendskab til nogle gode dyrelæger i Herning området? Frigg skal nemlig ind og have hendes stik!

 

Det må også være i Brande (kæresten er i praktik der), hvis nogen kender nogen der, da vi formentlig flytter derned af engang snart, og så kunne det jo også være fint, at beholde den samme dyrelæge.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Miss_menelli

Jeg bruger ikast dyreklinik - Er primært hos Morten, som er virkelig sød, og meget hjælpsom.

Selv en ting som en vaccination tager han seriøst, og spørger meget til hunden, dens adfærd og personlighed og deler virkelig ud af hans erfaringer om stort og småt.

 

Det er bestemt ikke bare et stik, og så ud af døren igen! Har kun oplevet der er blevet taget rigtig god hånd om både mig og Bamse deroppe.

 

Så ham kan jeg helt sikkert anbefale - Selv Bamse som ellers ikke er så glad for mænd, kan lide ham ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209

Tak :mrgreen:

 

Vi valgte godt nok dyreklinikken i Tjørring, efter anbefaling fra ejeren af en af Frigg's kuldsøskende. De var også meget flinke.

 

Men det er rart at få nogle anbefalinger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Dem har jeg også hørt meget godt om - Det er så svært med dyrlæger, da det jo virkelig er en tillidssag.

 

Og hvor er det da bare en delig lille skat du har dig!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209
Dem har jeg også hørt meget godt om - Det er så svært med dyrlæger, da det jo virkelig er en tillidssag.

 

Og hvor er det da bare en delig lille skat du har dig!!!

 

Mange tak :mrgreen: Det synes vi også!

 

Ja det er meget en tillidssag. Mine forældre kører nok ca. 20 km mere end de behøver (forbi to andre dyrelæger) - fordi de foretrækker den anden dyrelæge, fremfor den der i deres hjemby. Men de er nu alligevel også gode til at komme hurtigt, hvis man ringer efter dem. Hurtigere end de fleste "menneske" vagtlæger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto

Jeg vil ikke anbefale Midt Vest dyrlægerne i Ikast, dem kender jeg rigtig mange som overhovedet ikke er tilfredse med - inkl mig selv!

Kan anbefale enten dyrlægen i Tjørring, som jeg allerede kan se du har fået et hint om - men ellers er det Herning Dyrehospital hos Jesper, som jeg er allermest glad for. Han er en fantastisk dyrlæge!! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Jeg vil ikke anbefale Midt Vest dyrlægerne i Ikast, dem kender jeg rigtig mange som overhovedet ikke er tilfredse med - inkl mig selv!

Kan anbefale enten dyrlægen i Tjørring, som jeg allerede kan se du har fået et hint om - men ellers er det Herning Dyrehospital hos Jesper, som jeg er allermest glad for. Han er en fantastisk dyrlæge!! :5up:

 

Må indrømme jeg ikke har hørt nogen være utilfredse med dem, når det gælder hunde?!

Men jeg høre jo bestemt heller ikke alt ;-)

 

Har selv været rigtig glade for den hjælp jeg har fået til Bamse fra Ikast dyrlægerne.

Derimod har jeg erfaringer med de ikke er ret gode til smådyr og da slet ikke marsvin!!

 

Men du må meget gerne komme med nogle eksempler på hvad du og andre har været utilfredse med - Det kan jo være det er nogle specifikke ting de ikke er gode til, og så vil jeg da hellere et andet sted hen med Bamse hvis vi skulle rende i de problemer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto
Må indrømme jeg ikke har hørt nogen være utilfredse med dem, når det gælder hunde?!

Men jeg høre jo bestemt heller ikke alt ;-)

 

Har selv været rigtig glade for den hjælp jeg har fået til Bamse fra Ikast dyrlægerne.

Derimod har jeg erfaringer med de ikke er ret gode til smådyr og da slet ikke marsvin!!

 

Men du må meget gerne komme med nogle eksempler på hvad du og andre har været utilfredse med - Det kan jo være det er nogle specifikke ting de ikke er gode til, og så vil jeg da hellere et andet sted hen med Bamse hvis vi skulle rende i de problemer.

De personer jeg kender som har været utilfredse med dem, det er hundeejere.. ;-)

 

Tidligere var der en dyrlæge deroppe som hedder Jesper, det er ham som er flyttet ud til Herning Dyrehospital - og jeg flyttede med ham :mrgreen:

 

Men Morten deroppe er ham som - de folk jeg kender - er utilfredse med! Lige som mig har de samme opfattelse at han ikke tager sig ordentlig tid, at han bare gerne vil tjene penge.. Sitto er en nervøs hund, og han har aldrig taget sig tid til at berolige hende, det har altid bare blevet gjort hurtigt, så vi kunne komme afsted igen.. sådan kender jeg mange, der har samme opfattelse af ham og har haft samme oplevelser! Synes han virker "hård" i det.. ja, jeg bryder mig i hvert fald ikke om ham og er overhovedet ikke tryg ved ham. Men igen, det er jo en tillidssag og en smagsag - hvem man kan lide som dyrlæge og hvem man er tryg ved..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
De personer jeg kender som har været utilfredse med dem, det er hundeejere.. ;-)

 

Tidligere var der en dyrlæge deroppe som hedder Jesper, det er ham som er flyttet ud til Herning Dyrehospital - og jeg flyttede med ham :mrgreen:

 

Men Morten deroppe er ham som - de folk jeg kender - er utilfredse med! Lige som mig har de samme opfattelse at han ikke tager sig ordentlig tid, at han bare gerne vil tjene penge.. Sitto er en nervøs hund, og han har aldrig taget sig tid til at berolige hende, det har altid bare blevet gjort hurtigt, så vi kunne komme afsted igen.. sådan kender jeg mange, der har samme opfattelse af ham og har haft samme oplevelser! Synes han virker "hård" i det.. ja, jeg bryder mig i hvert fald ikke om ham og er overhovedet ikke tryg ved ham. Men igen, det er jo en tillidssag og en smagsag - hvem man kan lide som dyrlæge og hvem man er tryg ved..

 

Det er helt sikkert en kæmpe tillidssag og jeg må indrømme at jeg er en af de rigtig pylrede hunde mødre :engel:

 

Det er så træls med dårlige oplevelser hos dyrlægen - Hundende er jo i forvejen utrygge bare ved at komme der!

 

Har heldigvis oplevet det direkte modsatte af jer - selv en vaccination har taget over 25 min. hos Morten og han har brugt rigtig meget tid på os, da Bamse skulle have en kemisk kasteration.

Men jeg sagde også med det samme, at jeg har en hund der er lidt bange for mænd, så han har brugt meget tid på at nusse med Bamse før han gjorde noget ved ham.

Og han har kunne stikke i ham, uden så meget som et piv!

 

Den anden (kvindelige) dyrlæge måtte have mundkurv på ham :shock:

 

Men hvem ved, om det bare er os der er heldige, eller om han har hørt kritikken af ham som dyrlæge, og taget den til sig....

 

Det er dog altid rart at have nogle andres anbefalinger af dyrlæger i baghånden, hvis vi senere skulle få nogle af de samme oplevelser som jer!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...