Hop til indhold

udstilling i sverige


Recommended Posts

Nu var vi heldige at Cody's blodprøve var ok.

Nu skal vi så afsted til udstilling den 28. juni i Borås.

 

Der står på vores nummerlap at lappen og det obligatoriske vaccineintyget er entrebillet for os.

 

Hvad pokker er vaccineintyget?

Og hvad er deres veterinærbesiktning?

Skal de virkelig tjekkes af dyrlæge inden bedømmelse, eller er det bare et tjek af vaccinationspapir?

 

Nu er jeg rimelig ny i udstillingsverdenen, så jeg håber nogle er klogere end mig..

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu var vi heldige at Cody's blodprøve var ok.

Nu skal vi så afsted til udstilling den 28. juni i Borås.

 

Der står på vores nummerlap at lappen og det obligatoriske vaccineintyget er entrebillet for os.

 

Hvad pokker er vaccineintyget?

Og hvad er deres veterinærbesiktning?

Skal de virkelig tjekkes af dyrlæge inden bedømmelse, eller er det bare et tjek af vaccinationspapir?

 

Nu er jeg rimelig ny i udstillingsverdenen, så jeg håber nogle er klogere end mig..

 

 

vaccinationsintyg = vaccinationspapirer. Du bliver checket af den lokale dyrlæge =veterinärbesiktning når du kommer ved indgangen.

 

Du skal have dit hunde-pas med, hvor du også skal have orme-kuren indskrevet (avmaskningsattest)

Link til indlæg
Del på andre sites

vaccinationsintyg = vaccinationspapirer. Du bliver checket af den lokale dyrlæge =veterinärbesiktning når du kommer ved indgangen.

 

Du skal have dit hunde-pas med, hvor du også skal have orme-kuren indskrevet (avmaskningsattest)

 

 

Tak.. Tror man skal ha købt sig en dansk-svensk ordbog inden turen:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...