Gæst Tanten Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 I går i radioen hørte jeg en eller anden mand der havde forstand (åbenbart) på en helt masse vedr. sundhed, vitaminer, mineraler osv. Han nævnte, at hvis man led af køresyge kunne man med fordel tage noget ingefær inden man skulle ud at køre - det har åbenbart en yderst gavnlig effekt Så kom jeg til at tænke på om det mon også kunne hjælpe hunde der led af køresyge?? Og selvfølgelig tænkte jeg også om hunde kan tåle ingefær - kan de det kunne dette jo hjælpe mange hunde og mennesker? Er der nogle kloge her der ved noget eller har nogle erfaringer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Juni 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2009 Nå - Så tog jeg mig sammen og googlede Der er åbenbart en del der bruger ingefærtabletter/kapsler med stor succes til deres køresyge hunde - så jeg er åbenbart bare bagud Har heldigvis ikke selv køresyge hunde, så jeg har ikke været opmærkom på det fandtes Nå er der andre der ligeså bagud som jeg, så er der da evt. en oplysning her, eller noget at vidregive til andre man kender der måske har problemet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigg120209 Besvaret Juni 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2009 Havde faktisk hørt at ingefær kunne hjælpe mod kvalme, dog kun om dets effekt på mennesker, ikke hunde - men det er da god info:mrgreen: Derudover er det jo rigtigt sundt - hørte fornyeligt at det var et af de bedste krydderier (?) sundhedsmæssig set. Det er læge anbefalet!!!:5up: Mht. dets effekt på mennesker, ved jeg min søster brugte det under hendes graviditet og slap for morgenkvalmen:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2009 Her i huset virker det hverken på aslans kørersyge eller på vores kvalme, men vi er også besværlige Jeg tror det kommer an på om man er modtagelige for natur midler, baldrian virker heller ikke på mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juni 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2009 ^ Den erfaring har jeg også. Næ, du, Sepan (kan godt være det ikke staves sådan) det virker. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts