Hop til indhold

Foder til aktiv hund


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

Er det her et godt foder? :-)

 

http://www.borgmosegaard-shop.dk/shop/royal-canin-energy-223p.html

 

på skiltet oppe i petworld stod der noget i stil med at det var godt til hunde som skulle yde noget ekstra...kan ik huske præcis hvad der stod, men noget med korte præstationer med fuld knald på...hehe...

 

Jeg bruger i forvejen sportsmans pride( www.sportsmans) , og synes det er et super foder...Pablo vedbliver at være slank, så jeg er ikke nervøs for at han bliver fed af at prøve rc...

 

Jeg ved hvad glukosamin er fra min egen træning..hehe...men jeg må indrømme at resten er volapyk for mig..hehe

 

Grunden til jeg spørger er at jeg var så heldig at vinde en pakke RC 4800 til en konkurrence, og Pablo var helt vild med det, vi træner wp næsten dagligt, og jeg vil gerne have han skal have det optimale...:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nærmest af princip er jeg personligt ikke så meget for RC ;-) Og skal jeg være helt ærlig har jeg lidt svært ved at se hvor meget power en hund kan få ud af: Ris, hvede og majs :confused:

 

Hvis han fungere godt på det du bruger i forvejen, ville jeg fortsætte med det -uden at vide om ingredienslisten er værre eller bedre end i RC...

Men forudsat at han ellers ikke har specielt sart mave, sker der jo ikke noget ved at bruge hvad du evt. vinder af foder sammen med det andet. Når jeg selv vinder foder af den ene eller anden slags plejer jeg som regel bare at hælde det ned i foderspanden oven i det andet :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Nærmest af princip er jeg personligt ikke så meget for RC ;-) Og skal jeg være helt ærlig har jeg lidt svært ved at se hvor meget power en hund kan få ud af: Ris, hvede og majs :confused:

 

Hvis han fungere godt på det du bruger i forvejen, ville jeg fortsætte med det -uden at vide om ingredienslisten er værre eller bedre end i RC...

Men forudsat at han ellers ikke har specielt sart mave, sker der jo ikke noget ved at bruge hvad du evt. vinder af foder sammen med det andet. Når jeg selv vinder foder af den ene eller anden slags plejer jeg som regel bare at hælde det ned i foderspanden oven i det andet :-D

 

 

hehe...jeg smed nemlig også bare foderet sammen med det andet...:-)....

 

Pablo kan vist spise hvad som helst...hehe...jeg ville gerne sende en ingrediensliste på det han får nu, men de har lige ændret deres poser+tilføjet nyt kan jeg se, så jeg er ik sikker på der er nogen der er helt magen til det han får...:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...