Hop til indhold

Han-hund piber efter hvalpe, eller det lyder sådan


Aslan
 Share

Recommended Posts

Emma (svigernes ene lab) den kommer i løb, to måneder senere finde den et pivdyr og går rundt med det i munden og piber! Meget frustrerende,

 

 

Aslan gør det samme når han får griseører. Han graver dem ned inden for, og går rundt og piber og gemer det....... finder det frem og går rundt og piber Det er hæsligt.

 

 

Umidelbart kan han altså godt li griseører, NÅR han får det spist, så hvorfor den adfærd?

 

 

 

 

 

 

 

Og så er det pænt træls at blive flappet kl 3 om natten, hvortil jeg klapper ham på hovedet - og så PLEJER han at ligge sig ned igen - og så løøøøøøøøøber han ind i stuen, finder det skide ører og kommer ind piber mig i hovedet og begynder at grave i skabet, for griseøret skal jo gemmes :mrgreen:

I morges vågnede martin med et griseører ved siden af hovedet :lol: (det er så total griner)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa

 

 

 

 

 

 

 

 

I morges vågnede martin med et griseører ved siden af hovedet :lol: (det er så total griner)

Ork, det er da ingenting :mrgreen: Mimi har den gusten vane at spise om natten - så står hun op finder et griseøre, et frisk kødben eller et stk kalun (tørret heldigvis) tilbage i sengen, hopper op på mig, med røven lige i hovedet på mig, og så guffer hun ellers løs

 

PS hun synes hvis jeg er rigtig træls når jeg skubber hende ned, nu lå man jo lige så godt, synes hun at tænke :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh Herre Gud da, og vi som troede vi have oplevet det ultimativt værste, da gemalen vågnede arm i arm med et slattent og gennemgnasket oksehudsben en morgen, da vi havde vores første vapper, der sov i sengen, meeeeeen jeg kan da se er mange værre ting er indtruffet ved nattetide rundt omkring i de små hjem :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...