Gæst mullergris Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 vi var idag ude og køre, da vi ikke kunne holde ud og være hjemme, tomheden blev for stor. og ja vi har snart kørt hele vestkysten tør , men vi endte ved Hvide Sande, hvor vi kom ind på en restaurant hvor vi kunne få diverse fiskeretter men der var også kødretter, til os som ikke bryder sig om fisk:-D der lå så nogle menukort som man kunne tage med sig og derpå fandt jeg udaf at man faktisk måtte tage sine kære vuffer med derind, dem som ejer stedet holder selv så meget af hunde, så de er også velkommen i deres resturante. stedet hedder familierestaurant Lygten, Nørregade 53, 6960 Hvide sande Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2009 Ih tusind tak for info, troede det var noget fødevare-kontrollen bestemte at det var forbudt med hunde! Elsker fisk, så vi skal klart forbi (øhh var maden god?) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mullergris Besvaret Juni 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2009 Ih tusind tak for info, troede det var noget fødevare-kontrollen bestemte at det var forbudt med hunde! Elsker fisk, så vi skal klart forbi (øhh var maden god?) det er også dem der bestemmer, men de havde fået lov til at hunde måtte komme med derind og jo jeg synes det smagte dejligt det vi fik, og der var rigeligt til at man kunne blive mætte og betjeningen var fin, en rigtig sød værtinde der var der. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2009 Lyder helt perfekt, tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mullergris Besvaret Juni 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2009 Lyder helt perfekt, tak det var så lidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigg120209 Besvaret Juni 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2009 Tak Er nogle gange ude i Søndervig området, nær Hvide Sande - så det er da noget Super Info for mig :5up: Så ved man det til en anden god gang - kender mest Sandkliten derude. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mullergris Besvaret Juni 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2009 Tak Er nogle gange ude i Søndervig området, nær Hvide Sande - så det er da noget Super Info for mig :5up: Så ved man det til en anden god gang - kender mest Sandkliten derude. jamen jeg er da kun glad for og kunne give denne information vider:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juni 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2009 Nej, hvor hyggeligt. Jeg har boet i Hvide Sande for længe siden. Hvis vi engang skal på sommerferie derovre af må vi da et smut forbi. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mullergris Besvaret Juli 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2009 Nej, hvor hyggeligt. Jeg har boet i Hvide Sande for længe siden. Hvis vi engang skal på sommerferie derovre af må vi da et smut forbi. okay der kan man jo bare se, jeg synes der er dejligt derover, jeg elsker og komme til vestkysten, vi tog også nuser med derover mange gange hun elskede og komme ned til stranden, og rigtig få luft under de små øre:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret Juli 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2009 Der skal jeg ind! Man er sompelthen nød til at holde øje med steder hvor man må tage sin hund med! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts