Hop til indhold

lige et spisested for os med hunde

Gæst mullergris
 Share

Recommended Posts

Gæst mullergris

vi var idag ude og køre, da vi ikke kunne holde ud og være hjemme, tomheden blev for stor.

og ja vi har snart kørt hele vestkysten tør :-D, men vi endte ved

Hvide Sande, hvor vi kom ind på en restaurant hvor vi kunne få diverse fiskeretter men der var også kødretter, til os som ikke bryder sig om fisk:-D

der lå så nogle menukort som man kunne tage med sig og derpå fandt jeg udaf at man faktisk måtte tage sine kære vuffer med derind, dem som ejer stedet holder selv så meget af hunde, så de er også velkommen i deres resturante.

stedet hedder familierestaurant Lygten, Nørregade 53, 6960 Hvide sande

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mullergris
Ih tusind tak for info, troede det var noget fødevare-kontrollen bestemte at det var forbudt med hunde! Elsker fisk, så vi skal klart forbi (øhh var maden god?)

det er også dem der bestemmer, men de havde fået lov til at hunde måtte komme med derind :-D

og jo jeg synes det smagte dejligt det vi fik, og der var rigeligt til at man kunne blive mætte og betjeningen var fin, en rigtig sød værtinde der var der.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209

Tak :mrgreen:

Er nogle gange ude i Søndervig området, nær Hvide Sande - så det er da noget Super Info for mig :5up:

Så ved man det til en anden god gang - kender mest Sandkliten derude.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mullergris
Tak :mrgreen:

Er nogle gange ude i Søndervig området, nær Hvide Sande - så det er da noget Super Info for mig :5up:

Så ved man det til en anden god gang - kender mest Sandkliten derude.

jamen jeg er da kun glad for og kunne give denne information vider:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mullergris
Nej, hvor hyggeligt. Jeg har boet i Hvide Sande for længe siden. Hvis vi engang skal på sommerferie derovre af må vi da et smut forbi. :-)

okay der kan man jo bare se, jeg synes der er dejligt derover, jeg elsker og komme til vestkysten, vi tog også nuser med derover mange gange hun elskede og komme ned til stranden, og rigtig få luft under de små øre:-D

Link til indlæg
Del på andre sites