Hop til indhold

FT Springer Spaniel søger nyt hjem..


Gæst miajensen
 Share

Recommended Posts

Gæst miajensen

Hej alle sammen..

 

Det er med stor sorg og tåre i øjnene at jeg skriver denne meddelse. :megaked::cry:

 

Jeg har den dejligste FT Springer Spaniel, som søger et nyt og kærligt hjem, da vi desværre ikke længere kan have hende..

 

Lidt om hunden:

Hun er som sagt en FT Springer Spaniel, som jeg selv har fået fra en anden familie. Den familie som jeg fik hende af, levede af at gå på jagt, men hun kunne ikke bruges til dette, da hun var bange for skudende. Så det var enten at jeg tog hende til mig eller hun blev aflivet.

Hun hedder Sherry og er 6 år gammel. Hun er en utrolig dejlig hund. Som i jo nok har gættet er det en tæve.

Hun har boet her hos mig og min kæreste i snart 2 år, men står nu i den dumme situation at vi ikke længere kan have hende..

Hun er en rigtig dejlig hund, som knytter sig til en.. Hun er dog en smule sky, dette tror jeg skyldes at hun i hendes tidligere famile er blevet kuet af 5 andre hunde, men hun har alle dage været lidt sky, men er dog blevet bedere med tiden..

Hun elsker at blive pusset om og nusset dagen lang.

Hun kan ikke lide katte, hun jagter dem hvis hun ser en.. Hun elsker at gå ture, hun bliver som en helt anden hund når man finder hendes snor og halsbånd frem..

Vi har ikke selv nogen børn, så jeg ved ikke hvordan hun er overfor børn, men familien, der havde hende inden os, havde børn, så jeg tror ikke det er noget problem..

Alt i alt en rigtig dejlig hund, som vi har haft stor glæde af.. :-P

 

Krav til interreserede:

I skal være en kærlig famile, som har tid til hende.. Og som kan give hende alt den kærlighed hun har brug for..

Hun skal frem for alt behandles ordentligt. Og det er et stort karv at i ikke vil bruge hende til jagt, selvom det er en race der er udviklet til det.

I skal være et 100% sikker på at i kan beholde hende resten af hendes tid.

Det kunne være dejligt, hvis nogen i nærheden af hvor vi bor, kunne overtage hende, så vi evt. kunne følge lidt med i, hvordan hun har det, men dette er dog ikke et krav. Det er dog et krav at, dem der overtager hende, sender os en mail i ny og næ om hvordan hun har det.

 

Jeg forbeholder mig retten til at vælge, hvem der skal have hende.. Hun bliver ikke bare givet til den første og bedste..

 

Hvis dette lyder som noget for jer/dig, så send mig en besked, skriv her på tråden eller mail mig ( se min profil for mailadr.)

Billeder kan mailes, hvis dette ønskes..

 

Mvh Mia Jensen

 

P.s. Vil du ikke selv have denne dejlige hund, men kender du et ældre ægtepar, gerne pensionister, som vil, så ville det helt klart være det først fortrukkende..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...