Hop til indhold

hej fra dixie sandi og jeanette

Gæst sandi
 Share

Recommended Posts

Gæst sandi

hej.

hvad skriver man så her.

sandi, blind, blond... for godt en uge siden var jeg og kæresten nede og hente en internat hund.

Der er en hel del at arbejde med...:D

ses rundt omkring i debatterne

/sandi

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst sandi

først til frigg... til teasing kan jeg sige... det er en mix af rottweiller or scheffær... den er ... stor... vejer pt omkring 30 kilo er 11 måneder gammel er en 60ish cm høj. den burde ikke blive meget højere men bliver nok *hopes* bredere over bringen.

faktisk prøvede jeg at poste et lille lydkrip af den da vi var ude ot træne den igår men den gik ikke ^^

til Umulia

vi kunne godt have købt en raceren hund... Men 1 det falder ikke i tråd med min mentallitet 2 faktisk er det mere spændende at have en genbrugshund og så derefter bygge den op.

True... genbrugshunde har nogen ting med sig der gør at de har brug for ekstra kærlighed så det er ikke et projekt jeg vil sige er for alle men det er så bare min personlige holdning.

Jeg kan blive fuldstændig syg af at tænke på nogen har slået vores hvor den var før internatet.

Vores er ikke glad for mænd med skæg... det har givet et par gøende situationer men intet vildt ud over det.

/sandi

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst sandi

well... med eller uden... jeg har ikke nogen problemer med mænd... men dixie er altså stor og hans knurren er temmelig scary...

Det er noget der skal trænes andet er der såmend ikke i det.

Faktisk er det pudelejerne der er mere bange for den tager sig en aften snack. Har intet mod små hunde så længe jeg ikke er nødttil at se så meget på dem...

Og nu er jeg jo blind så lige den side af sagen er jo ret nemt løst ^^

Nu er den så enestående blid af sind at en aldrig ville spise de små vovser... den ved den ville få en ganske ulykkelig sandi om så var...

nogne spurgte om billeder... here goes...

filebin dot ca slash rdxtdk slash HPIM1125 dot JPG

den burde virke... kræver dog lidt geeken...

/sandi

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst sandi

bestemt... han er sød... ville aldrig gøre nogen noget... men det kan man jo ikke se på ham når han kommer løbende med 40 km i timen... faktisk ser det lidt volsomt ud...

Nu er jeg heldigvis jobsørnde pt så jeg kan bruge så meget tid som er krævet på ham... men ellers ville jeg nok bare have brugt aftenerne på det...

Selv om han ser sød ud ... kan man dog godt mærke det i snoren:p

lyd fra sidste træning...

filebin dot ca slash ubsodp slash training dot mp3

/sandi

Link til indlæg
Del på andre sites