Hop til indhold

Rimlig vigtigt.. kig her. :-(


AnneMette09
 Share

Recommended Posts

Det er ligsom med det ulækre stas ved navn pedigree som mine forældre stadig køber, iselvom det er klamt! de siger bare: Hendes pels bliver pæn af det. Det er lige meget med maden lige nu, for nu vil jeg altså have styr på MIN hund!

alt det med hegn har du fået tips til :-) men hegn skal i have op, den billigste løsning er nogle runde træ pæle til 17 kr stk hvis de er 180, de bankesn ned i jorden med 1,5-2 meters afstand og så sætte et trådhegn fast imellem, det billigste i jem og fix på 1,1 meter i højden, grå trådhegn, koster 160 kr for 20 meter.

 

Hvad er det nu pedrigree koster? mener det er 40 kr kilo'et?

 

Du kan få et kvalitets foder leveret lige til døren for 30 kr kiloet :5up:

 

Jeres hund skal sandsynligvis også have mindre fodermængde af det ect.

 

http://www.olivers.dk

OLIVER'S ADULT Voksne hunde af alle racer

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ved jeg godt.. Mange jeg støder ind i har nærmest løst til at slå os begge 2! :neutral:

 

Jeg ved godt at du ved det ;-)

 

Men dine forældre må også vide konsekvensen af, hvad der kan ske hvis Lajka løber hen til den forkerte.

 

Lad os bare sige, at jeg kom gående med min gamle hanhund - og hun løb over til ham - så ville hun få en rigtig grim oplevelse, for han var sådan en hund der bare ikke gad sådan noget... Og så står man måske i værste tilfælde med en hund der skal til dyrlægen, og en forsikringssag... Og er dine forældre virkelig villige til at stå i en sådan situation, bare fordi de ikke tænker sig om ;-)

 

Ps. Du kan evt. lade dem se denne tråd - så de kan se, at det ikke bare er noget du siger at andre siger ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hegn plejer også at være billigt i Harald Nyborg. Mener lige du kan spare 50-60 kroner..

 

Har i en meget stor have eller hvad? Måske tror de, at det vil blive en alt for stor udgift der går til hegn, hvis nu i har en stor have. Ellers er dine forældre bare nærige.. Bor I i Jylland :D?

Link til indlæg
Del på andre sites

alt det med hegn har du fået tips til :-) men hegn skal i have op, den billigste løsning er nogle runde træ pæle til 17 kr stk hvis de er 180, de bankesn ned i jorden med 1,5-2 meters afstand og så sætte et trådhegn fast imellem, det billigste i jem og fix på 1,1 meter i højden, grå trådhegn, koster 160 kr for 20 meter.

 

Hvad er det nu pedrigree koster? mener det er 40 kr kilo'et?

 

Du kan få et kvalitets foder leveret lige til døren for 30 kr kiloet :5up:

 

Jeres hund skal sandsynligvis også have mindre fodermængde af det ect.

 

www.olivers.dk

OLIVER'S ADULT Voksne hunde af alle racer

 

 

Nøøj det lyder godt!:mrgreen:

 

Men de vil sikkert ikke fordi de har sat sig i hovedet at pedigree er det dyreste der findes, og vil sikkert tro det er en spøg! Og så bliver hendes pels jo også ''grim'' af andet end pedigree ikk? :shock: Tro mig.. Nogle gange er det hårdt at være mig, som ingen vil høre på. Men jeg kan jo gøre et forsøg? ;-) Og angående pedigree så tror jeg nu nærmest det er 50 pr dåse. ( ja jeg vil ikke sige der er et kilo i den ) Forresten får hun våd fodder. Fordi min far synes det var så synd for hende da hun var lille fordi hun ikke spiste sit tørfodder. Men det er bevist fordi hun gjorde det da på kennlen hvor hun blev passet..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hegn plejer også at være billigt i Harald Nyborg. Mener lige du kan spare 50-60 kroner..

 

Har i en meget stor have eller hvad? Måske tror de, at det vil blive en alt for stor udgift der går til hegn, hvis nu i har en stor have. Ellers er dine forældre bare nærige.. Bor I i Jylland :D?

 

Ja.. tæt ved alle de der butikker med alt det andet.. Og så har vi enda en trailer vi kan låne gratis hvis vi vil. Mine forældre er lidt ligsom min mormor nogle gange. Hvis min mormor har sat sig i hovedet vi er fattig-røve fordi vores hus ikke er 100& hvide møbler så er vi bare det! Jeg har også forslået et almindeligt billigt hønse-hegn.. Der mangler ca 2 hegn. ( Hvis de er 1 meter bredde) Men så har vi andre problemer.. Hun kan kravle over til naboen og gå igennem hækken. ( der er et lille blåt hegn for pyntens skyld foran hækken) Og hun kan sagtens kravle under det.. i sit hul i hækken. Tror måske også de er liiiiiidt nærige. :neutral:

 

Jeg starter træningen her kl halv. ( om 10 min ) Jeg skriver hvordan det går.. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg holder nu ikke med dine forældre eller dig.. altså jeg foreslår bare, hvad du kan gøre, udfra at dine forældre ikke vil sætte hegn op.

 

Jeg skrev: Jeg siger igen mange tak til alle. Og undskyld hvis jeg har misforstået noget af det i skriver, var lidt ''sur'' eller ''mærkelig" lige der;-).

 

Så undskyld:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 weeks later...
  • 2 months later...
Må man få en update på, hvordan det går med træningen og med at holde Lajka inde i haven? :-D

 

Hov undskyld. Det gik ikke helt som jeg håbede. Det er ved at være et stykke tid siden, og jeg sætter hende i snor. Problemet sker bare, når mine forældre lukker hende ud i haven. Ingen snor. Kort update men er så træt så træt. Var i hundeskoven med Lajka idag.. Vil skrive længere update imorgen.. Hvis jeg altså husker det. :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...