Hop til indhold

Hundetræning


Gæst Annette
 Share

Recommended Posts

Gæst Annette

Igår var jeg til træning med min Berner, jeg kom derned som normalt... stod og så på holdet før vi skulle til 8)

 

Min plejer og hilse på næsten alle på det hold, da den kender dem fra hvalpeholdet, (er lige rykket op på lydighedshold)

 

Der er specielt een som han kan rigtig godt med, en Mastiff... men igår gik han lige i flæsket på min! fik at vide at der var en Rottweiler han ikke kunne med på det hold, og at de havde været lidt på kant.....

 

Men hvorfor skal det gå ud over min dreng :cry: Både min hund og jeg var ret chokeret, det gik heller ikke godt med træningen :cry:

 

Kune se min hund havde fået een på næsen, men slap med skrækken!

 

Min Berner var meget stille da vi kom hjem, tror han fik sig noget af en forskrækkelse.... skal så lige siges at hans psyke ikke er alt for stærk, men håber da han kommer over det igen :wink:

 

Ja jeg skulle lige af med min frustration over hændelsen igår...

 

 

Hilsen A2390_Eddie_049_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Igår var jeg til træning med min Berner, jeg kom derned som normalt... stod og så på holdet før vi skulle til 8)

 

Min plejer og hilse på næsten alle på det hold, da den kender dem fra hvalpeholdet, (er lige rykket op på lydighedshold)

 

Der er specielt een som han kan rigtig godt med, en Mastiff... men igår gik han lige i flæsket på min! fik at vide at der var en Rottweiler han ikke kunne med på det hold, og at de havde været lidt på kant.....

 

Men hvorfor skal det gå ud over min dreng :cry: Både min hund og jeg var ret chokeret, det gik heller ikke godt med træningen :cry:

 

Kune se min hund havde fået een på næsen, men slap med skrækken!

 

Min Berner var meget stille da vi kom hjem, tror han fik sig noget af en forskrækkelse.... skal så lige siges at hans psyke ikke er alt for stærk, men håber da han kommer over det igen :wink:

 

Ja jeg skulle lige af med min frustration over hændelsen igår...

 

 

Hilsen A2390_Eddie_049_1.jpg

 

Jeg fik af vide til hundetræning at det er normalt at de godt kan komme op at toppes, men det er selvfølgelig aldrig sjovt når det sker, og jeg håber at din dejlige hund kommer hurtigt over det :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Æv hvor er det bare super ærgerligt sådan et chok at få :(

 

Jeg håber for Jer, at alt er glemt til næste gang.... :)

 

Sjovt så forskelligt reglerne er fra klub til klub - i vores klub (Dch Nørhald) hilser hundene ikke på hinanden i line.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Annette
Æv hvor er det bare super ærgerligt sådan et chok at få :(

 

Jeg håber for Jer, at alt er glemt til næste gang.... :)

 

Sjovt så forskelligt reglerne er fra klub til klub - i vores klub (Dch Nørhald) hilser hundene ikke på hinanden i line.

 

 

Hej

ja det er bare ærgeligt, for det ødelagde hele vores time :cry:

Jeg træner ved DKK, de må hilse på hinanden i snor, men ikke lege selvfølgelig :lol:

 

Annette

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...