Hop til indhold

Trække bog


Aslan
 Share

Recommended Posts

Er der nogen der ved om der findes en bog om hunde der trækker ting (f. eks små vogne, træ osv)?

 

Vi tænker lidt at få aslan til at trække små ting.........tror han syntes det MÅSKE kunne være sjovt at yde uden at tænke :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen der ved om der findes en bog om hunde der trækker ting (f. eks små vogne, træ osv)?

 

Vi tænker lidt at få aslan til at trække små ting.........tror han syntes det MÅSKE kunne være sjovt at yde uden at tænke :mrgreen:

 

 

det lyder som en god ide :mrgreen:

de broholmere jeg mødte til skovens dag var ihvertfald en fryd for øjet :blink:

tjekkede lige hjemmesiden for skovens dag, men der stod desværre ingenting, men jeg kan prøve at finde ud af det:?:

Link til indlæg
Del på andre sites

det lyder som en god ide :mrgreen:

de broholmere jeg mødte til skovens dag var ihvertfald en fryd for øjet :blink:

tjekkede lige hjemmesiden for skovens dag, men der stod desværre ingenting, men jeg kan prøve at finde ud af det:?:

 

 

Det må du gerne.

 

 

Jeg kunne godt tænke mig at se skovens dags hjemmeside :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

ligesom weightpull eller?

 

Vi går jo ihvertfald nogen gange træningsture med lav vægt, for teknikkens og kondiens skyld...:-D

 

Og træning med tungere vægt på vogn osv...

 

www.weightpulldanmark.com

 

 

 

Ja lidt ala det, jer er det så bare en lille bitte ting sådan for hyggens skyld.

 

Skl snorene man sætter på selen have en hvis længde? Eller bare spdan at tingen ikke rammer hunden?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Ja lidt ala det, jer er det så bare en lille bitte ting sådan for hyggens skyld.

 

Skl snorene man sætter på selen have en hvis længde? Eller bare spdan at tingen ikke rammer hunden?

 

 

Jeg bruger bare en kæde og en karabinhage...selen i sig selv er jo lavet så den er bag hunden...:-D

 

[media]http://www.dogsports.com/graphix/weightpull.jpg[/media]

 

Pablo:

 

[media]http://www.weightpulldanmark.com/pullers/pablo/pablo.jpg[/media]

 

Så hvis du f.eks. vil have vægt på, så kan du lægge kæden dobbelt og sætte vægtskiver, en dunk med vand etc. på...hvad angår vægt er det meste brugbart så længe det ikke sætter sig fast i jorden...

 

Vi har lavet en lidt simpel slæde af en jernplade med meder på, men så kompliceret behæver vægten ikke være...:-D

 

Det er en dejlig sport og det vil bestemt være sjovt for både dig og vuffen+at det jo samtidig giver lidt go motion...

 

Selve træningsmetoden med kæder osv. kaldes "drag"-træning og er vist beskrevet på weightpulldanmarks hjemmeside under trænings-sektionen....men ellers spørger du bare...:-D...Vi stiller op til konkurrence igen ude på amager d.25/7...s

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...