Hop til indhold

Olier?


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

Ja, jeg synes jeg har hørt flere gange at folk giver hunden olie for hud og pels og andre gode sager...

 

faldt så over disse

 

http://www.sportsmans.dk/andre%20produkter.html

 

Kan sagtens læse hvad de skal gøre godt for osv. men er det noget værd, eller spild af penge?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

men sådan en som den her, som indeholder et par andre ting

 

http://www.sportsmans.dk/oliemobility.html

 

er den noget værd, eller er de andre billigere olier bedre/ligeså gode?

 

Ved nemlig fra når man skal købe fitness-produkter som f.eks. proteinpulver(til mig selv), så er der altid en masse produkter med nogen laaange ingredienslister, som viser sig at være noget fusk...hehe..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
men sådan en som den her, som indeholder et par andre ting

 

http://www.sportsmans.dk/oliemobility.html

 

er den noget værd, eller er de andre billigere olier bedre/ligeså gode?

 

Ved nemlig fra når man skal købe fitness-produkter som f.eks. proteinpulver(til mig selv), så er der altid en masse produkter med nogen laaange ingredienslister, som viser sig at være noget fusk...hehe..

 

 

Min erfaring siger mig at nogle ikke er bestemt bedre end andre, dog fortrækker jeg fiske olier frem for vegetabilske olier.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Min erfaring siger mig at nogle ikke er bestemt bedre end andre, dog fortrækker jeg fiske olier frem for vegetabilske olier.

 

Ja okay...:-D

 

så kan det næsten ikke betale sig at give 100kr mere for den fra sportsmans....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
En af mine trænere sælger olierne - og jeg bruger Summer-olien i øjeblikket. Indtil videre har det virket fint mod flåter

 

 

Nice...hader flåter..hehe...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har også brugt den røde tobis olie til vores hunde.

 

Prisforskellen på rød tobisolie er markant. Jeg har givet fra kr. 89,- op til kr. 125,- pr. liter. Vel at mærke for det samme mærke, så man skal se sig godt for.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mener klart det er det værd.

 

Jeg bruger rød tobis olie, det er meget billigere end mange andre fiske olier.

 

 

 

Tak for oplysningen, har du prøvet Lakseolie og er rød tobis olie, bedre.

vi har kun enkelte gange brugt madolie, og skal til at brugr noget fast nu

(Summer-olien der virker mod flåter, )bruger i begge olier, ??

ja spørger måske meget,:blink: MEN, :confused: da disse olier er nyt i vore pleje,

men skal igang:5up: :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for oplysningen, har du prøvet Lakseolie og er rød tobis olie, bedre.

vi har kun enkelte gange brugt madolie, og skal til at brugr noget fast nu

(Summer-olien der virker mod flåter, )bruger i begge olier, ??

ja spørger måske meget,:blink: MEN, :confused: da disse olier er nyt i vore pleje,

men skal igang:5up: :vinken:

 

Jeg har prøvet lakseolie for år tilbage, men så holdt MATAS op med at forhandle og jeg kunne ikke umiddelbart finde det nogen andre steder........ Dét var kanon godt og lugter ikke så grimt som den røde tobisolie........... og nemmere at hælde op pga pumpen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for oplysningen, har du prøvet Lakseolie og er rød tobis olie, bedre.

vi har kun enkelte gange brugt madolie, og skal til at brugr noget fast nu

(Summer-olien der virker mod flåter, )bruger i begge olier, ??

ja spørger måske meget,:blink: MEN, :confused: da disse olier er nyt i vore pleje,

men skal igang:5up: :vinken:

 

Jeg bruger kun Summer-olien. I foråret brugte vi Energy og skiftede til Summer, da sæsonen satte ind :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

kæmpe lammere...fandt en butik i Kolding der reklamerede på nettet med at de sælger rød tobisolie billigt....tog derop og de kunne så fortælle mig at det sælger de ikke længere, fordi producenten eller importøren eller hvad det var, kræver at de køber så stor en mængde at det desværre når at blive for gammelt før de har solgt det hele....:roll:

 

Men jeg fik da købt lidt foder istedet så...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Skulle lige til at sige det, pas MEGET på med at olien er frisk, dårlig olie kan være direkte skadelig!

 

Petrine får forskellige slags olie, manden lider af gigt og har god hjælp af olier, så hun får bla en eksotisk black seed olie fra Nigella frø (er nok for de inviede, smager af møbelpolish og helbreder alt...siger nogle)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

mmm...så fik jeg købt lakseolie i dag...har ikke tålmodighed til at vente på en vare fra nettet...hehe...og i Kolding kan åbenbart hverken få sportsmans eller rød tobisolie...suk...skal have kigget lidt mere på de forskellige, men det her skulle være godt for pelsen, så det starter vi med allerede nu...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Ja, jeg synes jeg har hørt flere gange at folk giver hunden olie for hud og pels og andre gode sager...

 

faldt så over disse

 

http://www.sportsmans.dk/andre%20produkter.html

 

Kan sagtens læse hvad de skal gøre godt for osv. men er det noget værd, eller spild af penge?

 

 

jeg bruger mobility olien til min ene hund med slidgigt jeg synes det hjælper på den måde at han virker til og have det bedre og mindre smertefrit end uden olien :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
jeg bruger mobility olien til min ene hund med slidgigt jeg synes det hjælper på den måde at han virker til og have det bedre og mindre smertefrit end uden olien :5up:

 

Nice...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst freya3010

Jeg bruger i øjeblikket Livets Olive til Freya... i hørfrø-udgaven. Dette er som sagt en vegetabilsk olie, som er rig på omega 3, 6 og 9 fedtsyrer, i forholdet 55%, 10% og 25%.

 

Jeg bruger en vegetabilsk olie til Freya da fiske og især lakseolie farver hendes pels i en "nasty" pisgul/rød farve. :lol:

 

Jeg overvejer næste gang at prøve livets olie i den almindelige udgave, da denne indeholder olie af kæmpenatlys, der kan forbygge led og muskelsmerter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...