Hop til indhold

Dansk Kennel Klub udstilling i Hillerød, august


Gæst Frigga
 Share

Recommended Posts

Gæst Frigga

Hey,

 

Jeg har glædet mig sådan til udstillingen i Hillerød i et halvt år, for så skulle jeg rigtig ud og kigge på hunderacer og snakke med folk, så vi kunne blive helt sikre i vores valg.

 

Altså, jeg troede det var en af de helt store udstillinger, men nu har jeg så kigget på hvad jeg tror er de tilmeldte racer. Og der er kun 6! Hvis jeg altså forstår informationen korrekt:?: Læser jeg det forkert??

( http://www.hundeweb.dk/dkkcm/public/openIndex/view/list_termAdm.html?ARTICLE_ID=1162455861467 under racer)

 

Gruppe Race

02 AFFENPINSCHER

 

Gruppe Race

10 AFGHANSK MYNDE

 

Gruppe Race

02 AÏDI

 

Gruppe Race

03 AIREDALE TERRIER

 

Gruppe Race

05 AKITA

05 ALASKAN MALAMUTE

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er typisk +3.000 hunde på DKK udstillingerne - i dette tilfælde fordelt over to dage.

 

Alle racer er tildelt i grupper alt efter deres oprindelige funktion. Der er i alt 10 grupper. I Hillerød er disse grupper fordelt over to dage, så det er godt at vide hvilke racer man vil kigge på, så man kommer på den rigtige dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Amen, hvor er I gode- og tak for linket!! Jeg må få kigget på hvilke dage jeg skal derud så. Jeg syntes også det var mærkeligt, at en udstilling for alle hunderacer kun havde 6 racer med :mrgreen:

 

Men så må de informationer under racer i mit link være en uopdateret liste måske.

 

Under alle omstændigheder: nu glæder jeg mig igen til at skulle afsted!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forstår slet ikke hvor det er I kigger, når I kun ser 6 racer?

 

Når jeg går ind på det postede link kommer jeg til en søgning, hvor man, hvis man lader den stå på alle racer og trykker søg, kommer til en oversigt over hvilke kommende udstillinger der er. Trykker man så på "racer" under Hillerød, får man en lang, lang, lang, lang, lang liste over hvilke racer der kan tilmelde udstillingen.

 

Nu sidder jeg på mac, og der fungerer hundeweb ikke optimalt, så jeg kan ikke se scrollbaren, men scrolle det kan jeg - og så kan jeg køre gennem den lange liste.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Altså det link, som jeg sendte?

 

Jeg får bare en pop-up med 6 racer.

 

EDIT: For dælen da, der er jo så man kan scrolle :mrgreen::mrgreen: Ej, så beklager jeg...hehehe, det var altså ikke lige til at se!

Redigeret af Frigga
Fjernet billede, der skulle illustrere at der kun var 6 racer :)
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...