Hop til indhold

Hvalpemøde for mellem- og store størrelser i Kbh?


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Nej, det er ikke indhegnet, men ret stort.

Du kan søge på Arsenaløen, København K på krak, ved ikke om det giver et bedre billede?

 

Måske kan du se der, at man kan gå ret langt væk fra vejen (jeg snakker om den store græsplæne hvor der står Holmen på, lige neden under der, hvor Krak laver en pil).

 

Men vi kan også sagtens finde et andet sted :-D

 

Ok, ret stort lyder fint, der er jo også Buddha (og forhåbentligt Allister!), så det holder ham jo nok tæt ved :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 51
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jamen 9-10 vil være super for os. Hvad siger Allisters mor?

 

Skal jeg tage noget kaffe eller the med? Eller vil i helst have kage? :-)

 

Altså, jeg er hverken til kaffe eller specielt til the (jo, det kan drikkes, men det er ikke sådan yum-yum*), så mig behøver du ikke tage noget med til - skal nok sørge for mig selv :mrgreen:

 

Umiddelbart tror jeg, at jeg har fået nok kage på fredag, for bagte kage til idag, hvorefter det viste sig at Møffes to playdate-venner ikke kunne alligevel, grundet sygdom :( Så nu har jeg masser af kage heeeelt til mig selv, for mine forældre er taget til Tyskland nu :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv jeg fik talt over mig! Jeg har desværre en samtale i morgen kl. 10:15!:(

Så jeg kan ikke nå det i denne omgang, det er jeg rigtig ked af.

 

Måske vi kan arrangere noget igen snart hvor Allister kan være med. Vi vil så gerne møde Buddah og Møffe:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Famager

Hej Hej

Vi vil også gerne lege med. Cocio er en labrador hvalp på 3 mdr, som rigtigt savner legekammerater. Vi bor i Hvidovre, men kan godt køre.

 

Vi kan man-tirs i uge 34 og ellers fra uge 35 og frem. Blot ikke i dagtimerne, da min mand og jeg begge arbejder.

 

Hygge-vovsa!

Mette & Cocio

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv jeg fik talt over mig! Jeg har desværre en samtale i morgen kl. 10:15!:(

Så jeg kan ikke nå det i denne omgang, det er jeg rigtig ked af.

 

Måske vi kan arrangere noget igen snart hvor Allister kan være med. Vi vil så gerne møde Buddah og Møffe:(

 

ØV altså! Hvor ærgeligt! Håber vi snart kan få stablet noget nyt på benene så, hvor I også kan kommer med!

 

Buddha - skal vi stadig sige i morgen? Eller skal vi vente til vi har en dato, hvor vi er lidt flere?

 

Hej Hej

Vi vil også gerne lege med. Cocio er en labrador hvalp på 3 mdr, som rigtigt savner legekammerater. Vi bor i Hvidovre, men kan godt køre.

 

Vi kan man-tirs i uge 34 og ellers fra uge 35 og frem. Blot ikke i dagtimerne, da min mand og jeg begge arbejder.

 

Hygge-vovsa!

Mette & Cocio

 

Ja, endnu en hvaps :klap2:

 

Så må vi endnu hellere snart finde ud af noget igen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh øv, Krusty, men ja, lad os absolut mødes en anden dag snart!

Også med dig, Famager :vinken:

 

Bernerazuro - jeg kan stadig sagtens i morgen, så hvis det passer dig?

 

Argh, Møffe-dyret har fået øjenbetændelse :(

 

Så det er vidst ikke det smarteste at mødes i morgen... Glemte jeg lige at skrive tidligere, havde lige glemt det... Så kan vi ikke finde en anden dag?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Famager

Hej igen,

Vi er netop hjemvendt fra sommerhus :-D

Cocio kan godt lege på mandag, men vi kan tidligst omkring kl. 18-18.30. Er det på Christianshavn?

 

Håber det kan lade sig gøre :-D

 

Mvh Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh jeg havde glemt alt om at Buddha skal til dyrlæge på mandag.

Han skal have nummer 2 vaccination, det er tidlig eftermiddag, men jeg ved jo ikke hvordan han reagerer på den.

Tror nu ikke det bliver det store problem - men i tilfælde af, at han bliver skidt tilpas (noooo 7-9-13!!), så kommer vi så ikke.

Så ved ikke om i allesammen gider køre helt herud, hvis vi ikke kommer..

 

Ja, det er på Christianshavn, ud mod Holmen.

Man kører af Prinsessegade oppe fra torvet, forbi Christiania og plænen ligger lige før Netto (på højre hånd).

Hvis i kommer til en bus sluse, er i kørt en smule for langt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Famager

Næhh det er da selvfølgelig rigtigt nok, jeg havde slet ikke tænkt på, at de kunne få en reaktion på vacc. da Cocio skulle vaccineres (er du helt sikker på de kan det? Det er jo ikke sikkert de reagerer ligesom mennesker på den slags? Men jeg ved det ikke) Cocio havde ikke nogen reaktion på sin 2...

 

Men ellers kan vi da bare finde en anden dag. Onsdag starter vi til hvalpetræning og herefter kan vi så først fra mandag ugen efter (altså minus onsdage pga hvalpetræningen).

 

Er der i øvrigt nogen der kender til/har hørt om noget hundelegestue i København og omegn (el. Storkøbenhavn)? Jeg har Googlet på livet løs, men kan simpelthen nærmest ikke engang finde noget på Sjælland.

 

Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej jeg regner heller ikke med at han bliver dårlig, dem vi købte ham af sagde heller ikke noget om at han havde haft nogen reaktion da han fik 1. vaccine.

Men vi er ikke helt klar over om han også får rabies vaccine og id-chip i morgen, jeg sagde til dyrlægen at han skal med til udlandet, men fik ikke helt fat i om vi så bare fik alm. vaccine i morgen, og så en ny tid - eller om hun gør det hele på en gang :shock: Ohhhh det håber jeg næsten ikke :lol: Jeg er så tøset med sådan noget med at mine dyr skal stikkes og prikkes i...

Og måske synes han at det er lidt voldsomt, det er mere det jeg tænker lidt over..

 

Men jeg skriver i hvert fald på mandag, vi har tid kl. 13, så skriver når vi er kommet hjem igen.

 

Vi skal til hvalpetræning i dag for første gang, lige om lidt :5up: Glæder os helt vildt, juhuuu :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej jeg regner heller ikke med at han bliver dårlig, dem vi købte ham af sagde heller ikke noget om at han havde haft nogen reaktion da han fik 1. vaccine.

Men vi er ikke helt klar over om han også får rabies vaccine og id-chip i morgen, jeg sagde til dyrlægen at han skal med til udlandet, men fik ikke helt fat i om vi så bare fik alm. vaccine i morgen, og så en ny tid - eller om hun gør det hele på en gang :shock: Ohhhh det håber jeg næsten ikke :lol: Jeg er så tøset med sådan noget med at mine dyr skal stikkes og prikkes i...

Og måske synes han at det er lidt voldsomt, det er mere det jeg tænker lidt over..

 

Altså, aner ikke hvordan det foregår med ID-mærkning, men Møffe fik både 12-ugers- + rabbies på én gang - og han mærkede intet :-) Jeg sørgede så også for at stopfodre ham imens, hvilket skabte et totalt fokus væk fra stikkene. Han var så lidt træt resten af dagen, men det skyldtes nok mere det, at han var til dyrlæge - det trætter nemlig altid helt vildt hos ham, selvom han blive bedre og bedre :blink: Men han skal jo bare charme sig ind til alle sider, når han er der :mrgreen:

 

Vi skal til hvalpetræning i dag for første gang, lige om lidt :5up: Glæder os helt vildt, juhuuu :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Fedt nok, tillykke :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, det går ikke så godt for vores møder :blink:

 

Tror vi skal aflyse i aften, dyrlægen sagde at Buddha nok var lidt træt resten af dagen, grundet vaccinen (hvilket normalt er den eneste reaktion, fandt jeg så ud af).

- Det gik ellers ualmindelig godt! Han sagde ikke en lyd til termometer op i numsen, vaccinen og heller ikke engang chippen som dyrlægen ellers sagde plejede at give av-piv-av :5up: Hemmeligheden var tørrede fisk :mums:

 

Det er en rigtig sød dyrlæge..

 

Mette Famager - jeg kender desværre ikke til nogen hvalpe legestue..

Tror nu også du bliver rigtig glad for hvalpe træningen - det er ikke hård træning, det er mere kontakt og grundlæggende ting, og der får din hund også lov at lege med alle de andre hvalpe.

 

Møder du ikke hvalpe når i er ude og gå tur? Nogle gange møder vi nogen som virker som om de helst bare vil videre efter hundene lige har snust til hinanden, så plejer jeg at spørge om de ikke lige må lege lidt... :engel:

Synes det er synd når de så liiige skal til og i gang med leg - så går de andre! :megaked:

 

Ellers kan det være vi/i skal prøve at mødes bare 2 af gangen, så bliver det måske nemmere :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der i øvrigt nogen der kender til/har hørt om noget hundelegestue i København og omegn (el. Storkøbenhavn)? Jeg har Googlet på livet løs, men kan simpelthen nærmest ikke engang finde noget på Sjælland.

 

Mette

 

Jeg mødte lige en pige på eftermiddags gåturen, som fortalte mig at der er hundetræf hver dag her i nærheden - hvor der også skulle komme mange hvalpe.

Det er hver dag kl. 10 og kl. 17, på Christianshavn. Hun sagde at der var flest om formiddagen i weekender, jeg kan ikke denne weekend da jeg er på arbejde, men vil kigge derhen næste weekend, så kan jeg jo lade dig vide om det var sjovt, og om der var hvalpe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...