Gæst jeanett25 Skrevet Juli 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2009 Hej alle sammen Det er lidt tid siden Emil og jeg har været på forummet, fordi vi har været på ferie :5up: Så mon ikke det var tid til en lille update??? :blink: Kæresten og jeg, venner og familie har været i Italien mens Emil har været på besøg hos sin rigtige moar hjemme i Sønderjylland. Ferien var faktisk planlagt før vi fik Emil - vi havde ikke regnet med, vi ville finde "en hvalp" så hurtigt, som vi gjorde, så derfor planlagde vi allerede med opdrætter at Emil kunne komme på ferie hos dem, da vi besluttede at Emil skulle bo hos os. :5up: Jeg troede egentlig jeg ville have det okay med at vi skulle skilles for en stund når nu han skulle på ferie i "paradis" ...MEN det gik slet ikke så nemt for mit lille sind...:megaked:Jeg savnede ham inderligt fra første dag til dagen vi skulle hjem. Jeg som ellers er vant til at rejse fra mine dyr (har haft heste i mange år) og det er skam altid en stor planlægning, men aldrig har jeg dog haft det så skidt. Jeg vil så nødigt gå glip af noget af hvalpetiden - jeg synes den er skøn skøn skøn... Jeg har aldrig glædet mig så meget som da vi skulle hente ham (igen ). - Og heldigvis kom han styrtende da jeg kaldte - med hans vidunderlige svingende bagkrop :klap:! Ind under mine ben og nusse nusse nusse! Selvfølgelig kunne han kende mig - jeg havde jo et noiatrip om at han havde glemt aaalt om os og kun ænsede sin "gamle" familie. :pift: Nå men nu er han hjemme!! :-D:-D Og det er ubeskriveligt dejligt! Han er altså fantastisk. Hos opdrætter sov han jo alene med babygitter ind til Debbie (hans mor). Så da det første han gjorde da han kom hjem, var at kravle op i sengen med os og puttede fra kl. 17 til kl. 10 dagen efter kun afbrudt af en enkelt tissetur :hjerte: Det var tydeligt han også havde savnet sin flok Nå men nok med alt det kattejammer...han er jo blevet STOOOR den bette dreng (surprise surprise!) Han er 4 en halv måned (18 uger) og vejer 35 kg. Nu skal jeg nok lige prøve og få taget nogle ståbilleder her een af dagene. Men ellers kommer der lige et par billeder før og efter ferien. Her lige inden vi tager afsted. "Jeg vil smage den melon!!" "Hvis du får et nys, må jeg SÅ smage din vandmelon?" De er smukke ikke? Og her er bassen efter ferien - han er begyndt og gå til guitarhero - og har lokket mig til at købe ham lidt fancy accesories... "Whats up chikas?" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juli 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2009 :hjerte: emil er lækker..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jeanett25 Besvaret Juli 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2009 :hjerte: emil er lækker..... Tak , det synes jeg bestemt også og meget meget sød :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Juli 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2009 Hej, Nej, hvor er han stor og lækker - han er da lige til at kramme:-D. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Juli 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2009 uhh.. Stor, men lige så nuser som altid! Ham Emil kan virkelig charme.. og jeg kan slet ikke forestille mig, at man når længere end til Eemiiiiiil, når han har været fræk og man ser på ham Mio kan også det der tunge/pote-trick, når vi spiser noget i Sofaen.. Det er så nuttet, at man har svært ved at sende ham ned.. Og ang. det der med, at savne sin "lille" vapse, så kan jeg følge dig 100%! Folk siger ofte, at det er vigtigt jeg kommer væk fra ham i længere tid, men for søren, jeg savner ham fra jeg træder ud af døren og føler mig som en dårlig mor, selvom jeg ved han har det godt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2009 Aslan siger at nu er Emil så stor at han gerne vil være lege onkel i August mdr :blink: Jow jow, Aslan fortalte mig det lige, viskede det ind i mit ører, det har slet ikke noget med mig at gører overhovedet Emil er bare en lækker smuk lille stor dag, ja han er så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jeanett25 Besvaret Juli 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2009 uhh.. Stor, men lige så nuser som altid! Ham Emil kan virkelig charme.. og jeg kan slet ikke forestille mig, at man når længere end til Eemiiiiiil, når han har været fræk og man ser på ham Mio kan også det der tunge/pote-trick, når vi spiser noget i Sofaen.. Det er så nuttet, at man har svært ved at sende ham ned.. Og ang. det der med, at savne sin "lille" vapse, så kan jeg følge dig 100%! Folk siger ofte, at det er vigtigt jeg kommer væk fra ham i længere tid, men for søren, jeg savner ham fra jeg træder ud af døren og føler mig som en dårlig mor, selvom jeg ved han har det godt! Tak for de søde ord om den bette mester! Hehe, jamen Emil er aldrig fræk...(siger han selv:pift:) Ja, jeg må sige at det var feriens højdepunkt at komme hjem! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jeanett25 Besvaret Juli 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2009 Aslan siger at nu er Emil så stor at han gerne vil være lege onkel i August mdr :blink: Jow jow, Aslan fortalte mig det lige, viskede det ind i mit ører, det har slet ikke noget med mig at gører overhovedet Emil er bare en lækker smuk lille stor dag, ja han er så Taaark! Hold fast jeg tror de kan "hænge ud" sammen i timer! Emil er jo som en sugemalle, når først han får en ny ven! :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2009 Hov, jeg havde lavet en skrive fejl.... Dag = Sag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts