Besvaret Juli 29, 200917 år comment_193095 Jeg er ny på siden . Mit navn er Shila, jeg er 30 år gammel og bor i Taastrup sammen med min kæreste (M), vores søn på 2½ år og vores Bull Terrier, Nova på 5 måneder. Har stort set haft hund det meste af mit liv. Som helt lille havde mine forældre Grand Danois . Senere da vi boede under lidt mindre boligforhold, har vi haft Beagler - 2 stk blev det til. Min sidste beagle, Frida blev aflivet i december sidste år 13½ gammel og meget syg. Både M og jeg var enige om, at vi ville have en ny hund, gerne en lidt større, end en beagle. Så M undersøgte diverse hunderacer og faldt over Bull Terrieren, som jeg kendte lidt om i forvejen og gik med til, at vi skulle have sådan en. Så i starten af maj fik vi vores dejlige Nova hjem . Hun er en rigtig frækkert, der har haft tænderne i en del af vores ting, men er også rigtig glad for, at ligge og nusse på sofaen. Rapporter
Besvaret Juli 29, 200917 år comment_193112 Skønt billede i bilen :5up: VELKOMMEN TIL AFHÆNGIGHEDENS FORUM:blink: Rapporter