Hop til indhold

King R.I.P


Gæst Georg
 Share

Recommended Posts

Gæst Georg

Jeg har igår aflivet min elskede King. :megaked:Kun 6 år gammel. Savnet og fortrydelsen er i dag så stor at jeg tror aldrig jeg kommer over det.

Jeg tænker hele tiden hvis og hvis og hvis, kunne han stadig være hos os. Men af frygt for at han ville være den næste der skambider nogen, var vi nødt til at gøre det.

Han vil altid have en stor plads i mit hjerte.:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har igår aflivet min elskede King. :megaked:Kun 6 år gammel. Savnet og fortrydelsen er i dag så stor at jeg tror aldrig jeg kommer over det.

Jeg tænker hele tiden hvis og hvis og hvis, kunne han stadig være hos os. Men af frygt for at han ville være den næste der skambider nogen, var vi nødt til at gøre det.

Han vil altid have en stor plads i mit hjerte.:megaked:

 

Sikken trist læsning , det må være svært

 

Men hvorfor blev han aflivet , jeg forstår på det du skriver , han ikke har gjort noget :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja han har igennem sin levetid bidt 10 voksne. Han var virkelig en hund med 2 sind. Det ene øjeblik var han sød og kærlig og det næste gik han til angreb. Man kunne aldrig vide og slet ikke se det på ham.

I dag ved jeg egentlig ikke hvorfor jeg aflivede ham, for savner ham så utroligt meget.

Jeg havde slet ikke troet at det ville være så hårdt. i dag er første dag siden hvor jeg ikke har tudet hele dagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er nu lige nødt til at rette min tidligere kommentar for det lyder nu lidt voldsomt og som om jeg har været total uansvarlig.

Han har snappet efter 10 voksne hvoraf han desværre har fået fat i nogen af dem - ikke nogen voldsom skade.

Men han har stadig gjort det. Og her på det sidste har det bare taget til - ret kraftigt faktisk, så vi turde ikke mere.

Jeg er i dag kommet over den værste smerte - sidder bare med et totalt hul. og en følelse af at jeg har svigtet ham fuldstændig - håber ikke at han sidder et sted og er dybt skuffet over at jeg har givet op.....

Nu håber jeg ikke at mine kommentarer har givet anledning til at i andre hundeejere "dømmer" som en dårlig "mor" mig på nogen måde. Jeg synes selv at jeg har gjort det rigtige på det rette tidspunkt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det helt sikkert meget hårdt at miste sin elskede vovse lige meget hvad. Men det lyder nu som om det helt sikkert er den rigtige beslutning. For hvad nu hvis det gik enu værre næste gang den bed. Så beslutningen er den rigtige...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...