Hop til indhold

lille video af Lexi


Gæst Sus87
 Share

Recommended Posts

Hjørnet af sofaen er en eftertragtet plads....

 

 

Det var den 1. januar og min far forsøgte at få styr på tømmermændene :lol: Men Lexi mente ikke han skulle ligge der og flyde hele dagen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hjørnet af sofaen er en eftertragtet plads....

 

 

Det var den 1. januar og min far forsøgte at få styr på tømmermændene :lol: Men Lexi mente ikke han skulle ligge der og flyde hele dagen...

 

Nåe han er søøøød a010.gif

 

Og slet slet ikke dum Sus :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja sød det er han i hvert fald :wink: Og den nemmeste hund jeg nogensinde har haft.....og sjoveste....han gaber altid meget højlydt, og når han lige har lagt sig kommer han med et højt brummende suk...vel at mærke med en stemme i overgang....og hvis der er dyr inde i fjernsynet bliver han helt ude af den....piver og brummer i et væk.... :lol:

 

Men lidt dum er han nu....men det har jo ingen betydning... :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Ja sød det er han i hvert fald :wink: Og den nemmeste hund jeg nogensinde har haft.....og sjoveste....han gaber altid meget højlydt, og når han lige har lagt sig kommer han med et højt brummende suk...vel at mærke med en stemme i overgang....og hvis der er dyr inde i fjernsynet bliver han helt ude af den....piver og brummer i et væk.... :lol:

 

Men lidt dum er han nu....men det har jo ingen betydning... :)

 

Han lyder så dejlig og kærlig a010.gif

 

Jeg tror du synes at han er lidt dum fordi han ikke er så selvstændig som huskyen, men du vil opdage at han har et stort og klogt talent for samarbejde uden at du skal gøre andet end at rose det rigtige og ignorere det du ikke ønsker :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...