Hop til indhold

Hej!


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Havde slet ikke set dette forum........ men det er nok meget god stil lige at præsentere sig selv :engel:

 

Jeg hedder Mai og min mand hedder Anders. Jeg laver lys til koncerter, og Anders er tattovør. Vi har samojedehvalpen Buddha, og 2 katte på snart 2 år.

Vi bor på Christianshavn, Kbh, med flere mennesker og en hunhund også omkring de 2 år.

 

Jeg elsker dyr, alle undtagen edderkopper og flåter og kakkelakker (ehh osv.), og er der noget der kan gøre mig :evil: og :megaked: er det de forhold som disse væsner nogle gange må lide under... øv, hvis bare JEG var statsminister.

 

Glad for at jeg har fundet dette forum, det er virkelig skønt at kunne læse og skrive om alt om hunde hver gang den lille sover :lun: Ja, det er mig som er hjemme i den tid det tager, før Buddha er stor nok til at komme med Anders på arbejde.. Men heldigvis er min mand ligeså fuldstændig skudt i ham, og går ligeså højt op i at læse og høre om hundetræning, opdragelse, indlæring, så det er en rigtig 'vores' hund :5up:

 

 

Vi skrives nok ved :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...