Gæst mille07 Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 ..udover chokolade altså? Jeg spørger fordi Mille er altædende og meget gerne vil smage på alting. Når jeg står og laver mad stikker jeg hende små smagsprøver på alt muligt, og især grønsager er et hit for hende. Særligt gulerødder og peberfrugter vil hun gå langt for at få. Jeg beder hende om forskellige ting inden hun får det, så jeg bruger det lidt som træning også, da hun er meget motiveret lige der. Men er der noget jeg skal være opmærksom på, at hun ikke får? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Januar 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2008 Bl.a. Vindruer og rosiner ... men fandt lige det her link: http://www.hundeleksikon.dk/tox.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mille07 Besvaret Januar 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2008 du have. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Januar 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2008 Jeg vil gerne advare lidt omkring det ''hundeleksikon'' Det er fint det med forgiftning og også meget andet derinde, men de er meget gammeldags vedr adfærd og opdragelse, meget dominansfikserede! Jeg har skrevet til dem flere gange, fordi det er så trist at læse nogle af de råd de giver, fx om dominans og at hvalpen vil tage magten osv.. Et andet eksempel er at de råder folk til at koge kødben inden hunden får dem Og, desværre meget meget andet, det er Københavns dyrehospital der har hjemmesiden og må stå inde for indholdet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Januar 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2008 Pudsigt nok var der i går i chihuahuagruppen et indlæg om en chi der havde fået en slem allergisk reaktion overfor Royal Canin Oral Bar for oral hygiejne. Disse godbidder var blevet udleveret af en dyrlæge. Hunden hævede totalt op i ansigtet, og blev rigtig dårlig, og hvis ikke ejerne havde reageret hurtigt, var det formentlig endt fatalt. Ingredienser: Ris mel, hvedestivelse, glycerol, gelatine, arabisk gummi arabicum, renset celluse, fjerkrælever, natriumtripolyfosfat, mineraler, koffeinfri grøn te, zink sulfat, eukaluptusolie, aroma, gurkemeje, vitaminer. Hun har sat et foto ind af tyggetingene, og de ligner til forveksling de der "pedigree dental tyggeting" der har været reklameret for på tv. Hendes anden hund har tidligere fået en alvorlig allergisk reaktion på "Prime Energy Treats" fra Super brugsen. Jeg skriver dette fordi det er vigtigt at vi også husker at tænke på at ikke alt hvad der er beregnet til hunde, er ufarligt. Alle de tilsætningsstoffer er noget møg, ikke mindst til de små hunde. De får en alt for stor dosis i sig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts