Gæst Ditten Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Hej alle sammen! Jeg hedder Ditte, og er super glad for at have fundet dette forum. Der står en masse nyttig viden! - Og så er her altid folk man kan spørge til råds!:5up: Jeg har haft hund siden jeg var 12,(uægte cocker, Pluto på 8, som bor hos min mor) og er den dag i dag 20 år gammel, bor alene, og deler tilværelsen med min norske skovkat Safran, og min lille papillonhvalp, Kiwi, på lige knapt 12 uger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kasper-9400 Besvaret August 1, 2009 Rapporter Share Besvaret August 1, 2009 hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret August 1, 2009 Rapporter Share Besvaret August 1, 2009 Velkommen til vi vil gerne se lidt billeder af Kiwi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret August 1, 2009 Rapporter Share Besvaret August 1, 2009 Velkommen til - papillion er bare en dejlig race Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 1, 2009 Rapporter Share Besvaret August 1, 2009 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst NinaLab Besvaret August 1, 2009 Rapporter Share Besvaret August 1, 2009 Velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret August 1, 2009 Rapporter Share Besvaret August 1, 2009 Hej og velkommen til HF Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts