Hop til indhold

Hjælp med shampoo


Gæst bombastic
 Share

Recommended Posts

Gæst anne-marie
Jeg har lige haft næsen i den og kunne godt forstille mig, der er lidt parfume i, men du må ta en sniffer på mandag :wink:

 

Hilsen Susanne.

Ja, jeg tror det desværre også :)

 

Jeg har søgt på google og der står intet om parfume eller parfumefri, kun noget om mildhed, desværre er det ikke ikke parfumefrit i ret mange producenters øjne :wink:

 

HVIS DU MINDER MIG OM DET, kan jeg tage noget shampoo med på onsdag...

 

Ja, dig kan jeg stole på :lol:

Den bedste produksent :lol:

 

Mine, minde ;)

 

Hvis du har og ikke stresser over det altså :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder helt da helt sikkert som om vi skal finde noget nyt foder.

 

Han hedder bombastic. Han klør sig en del, men tror bestemt ikke han er stresset, roliger hund findes næsten ikke, han er så afbalanceret.

 

Jeg tror da helt klart han er i underskud af omega 3, hvilket jeg er lidt ked af.

 

Vores problem er bare han er meget kræsen. men mon ikke vi kan få nogle vare prøver og se om han kan lidt det inden vi køber en hel sæk.

 

Tak for alt hjælpen det har været super.

 

Ved du hvad, du kan prøve Olivers.. De tager posen tilbage hvis hunden ikke kan lide foderet.

 

OG de har en rigtig god olie, baseret på laks (Omega3 boost) til kun 110 kr for en hel liter. Desuden får du varerne bragt til døren på ordrer over 200 kr.

 

Hvad hvis min hund eller kat ikke kan lide smagen?

Vi giver smagsgaranti - det er en del af den unikke TRIBEL GARANTI - så falder OLIVER'S ikke i god smag henter vi posen - og du det fulde beløb retur. Uden diskussion!

 

Hvorfor skal jeg bruge OLIVER'S?

Udgangspunktet er naturligvis vores foder: ingen biprodukter, ingen billige fyldstoffer, ingen allergifremkaldende ingredienser, ingen kemi eller tilsætningsstoffer. Kun rene, lækre og reelle ingredienser, der alle er godkendt til menneskefødevarer. Derfor er der mere saft og kraft i OLIVER'S. Det giver energi til gode oplevelser og er med til at sikre din hund og kat en god livskvalitet.

 

Hvad er min garanti?

Alle produkter er omfattet af OLIVER'S TRIBEL GARANTI, så du kan skifte helt uden risiko. Er du ikke 100% tilfreds, kommer vi og henter posen igen, og du får pengene retur. Så meget tror vi på, at OLIVER'S kan gøre en forskel for dig og din hund eller kat.

 

Fra: http://www.olivers.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det lyder helt da helt sikkert som om vi skal finde noget nyt foder.

 

Han hedder bombastic. Han klør sig en del, men tror bestemt ikke han er stresset, roliger hund findes næsten ikke, han er så afbalanceret.

 

Jeg tror da helt klart han er i underskud af omega 3, hvilket jeg er lidt ked af.

 

Vores problem er bare han er meget kræsen. men mon ikke vi kan få nogle vare prøver og se om han kan lidt det inden vi køber en hel sæk.

 

Tak for alt hjælpen det har været super.

 

Du kan sagtens få prøver på eaglepack, jeg ville prøve fiskevarianten, den er rigtig god og smager rigtigt godt :)

 

Det ser dyrere ud end olivers m.fl. men er det ikke i brug, her er det drøjere (jeg og flere har sammenlignet ved skift), derimod er ingredienserne bedre, og jeg har oplevet en stor forskel på de typer på mine egne :)

 

Jeg køber foder hos http://www.eaglepack.dk og så køber jeg lakse olie, tørrede fisk og fiskegodbidder hos olivers, det kan osse være godt for din hund :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...