Hop til indhold

Kosttilskud.


Gæst Karen
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jeg har to Collier, en på 4 mdr og en på 20 mdr som jeg vil til at give Hokamix 30, dels fordi den store slikker meget på os hvis den kan komme af sted med det, og tænkte derfor den nok mangler noget i sin krop. Den store får tørfoder i mellemklasse pris, og den lille naturmad. Jeg er ved at skifte foderet på den store ved at blande noget råt i og så langsomt øge mængden til rent naturmad. Kender i produgterne og har i erfaring med dem, især Hokamix30 ville jeg godt høre lidt om hvis i kender det.

http://www.skyescot.dk/

http://www.naturel.dk/

 

Mvh. Karen.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst Anonymous

Hej Karen.

 

Jeg har en blandings"hvalp" på 7 snart 8 måneder, der har fået råt foder næsten hele sit liv. Jeg køber det ikke hos Naturel færdigblandet, men hos Maxsø dyrefoder i Rødovre, hvor jeg så køber korn/grønt blanding, kallun/oksekød, lakseolie og vitamin/mineralpiller, og blander det selv. Jeg kender ikke til det koststilskud du nævner, men jeg véd at min hun, har det godt på rå kost. Det er bare vigtigt at hunden får det tilskud den har brug for af fx vitaminer, mineraler og fedtsyrer.

 

Jeg ved ikke om dette hjælper dig meget, men det er da bedre end ingenting :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Stina.

Jeg har nu begge hunde på naturmad, og det er de meget glade for og gider ikke mere spise tørfoder, men de har også meget fin pels begge to, og ikke noget med de fælder så det er rigtig godt foder. Hokamix 30 har de fået siden der var udstilling i Hillerød, og det spiser de også fint så jeg håber på de er så sunde som de nu kan blive.

Hilsen Karen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...