Hop til indhold

Kærlighed ved første blik!

Gæst Chicchi
 Share

Recommended Posts

Gæst Chicchi

Da vi så Nellie, først døbt Mille på en internet annonce faldt vi pladask for hende. Vi havde passet en af vores veninders chi'er og havde længe leget med tanken om selv at få en lille en. Der var ikke noget at gøre. Vi havde hende på vores baggrund på computeren og snakkede ikke om andet. To dage efter var hun fast inventar i vores hjem. Den lille hund var faktisk en modig dame, til tider strid. Hun er dominerende, legesyg og har nogen sjove kendetegn. Hun laver nogen mærkværdige lyde når hun leger, og elsker at putte om morgenen, helst helt oppe ved armen så hun kan lægge hovedet op på ens skulder. Vi havde hende i to måneder, da vi besluttede at få en mere. Hun manglede selskab, og det var synd for hende at hun ingen legekammerat havde. Så, vi fik en mere.

:-D Charlie, som nu er 16 uger gammel, var 10 uger da vi fik ham fra hans første ejer. Han havde haft et hårdt forløb med mange ændriger, og var usikker og tissede på mig at bare glæde da vi kom og hentede ham. Han bærer stadig præg af nervøsitet ved ændringer, han har brug for meget faste rammer men Nellie hjælper. Med tiden er han blevet min lille skat, han følger efter mig overalt, og jeg tager ham også med så han ikke er mere alene end absolut nødvendigt.

Om os er der at sige at vi er et par på forholdsvis 22, og 19 år.

Jeg - Anne Sofie - er kommende journalist, (forhåbentlig i løbet af næste år) og min kæreste, Simone på 22 er idræt og sundheds studerende, snart færdig med sin bachelor. Vi har været sammen et stykke tid, og boet sammen siden april. Vi er lige nu ved at lede efter et hus vi kan flytte ind i, med en lukket have så hundende kan få det bedste liv vi kan give dem. Vi går meget op i at de har det godt, og de mangler bestemt ikke noget. Jeg har før haft hund, en engelsk springer spaniel som er MEGET krævende og stærk - og hvis jagt instinkt er så stort at aldrig vil have sådan en igen. Det er min mors, og vi fik den da jeg var 8, så hun er en gammel dame nu, som nok snart siger farvel og bevæger sig op i hunde himlen :megaked:

Vi (jeg) vil meget gerne have en King charles cavallier da jeg er faldet for en pladask til hunde træning.. men Simone mener det er nok med to hunde. Nu får vi at se hvem der vinder ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites