Hop til indhold

De sidste 2 uger


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Håber den skønne Lexus-dreng har det godt igen :ae:

 

Jan, Groa og jeg vil gerne mødes en dag :) Jan har snakket en del om Lexus og Frank ;)

Det kan vi sagten finde ud af:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha nej ... det er ikke små ting de små pus kan finde på når hormonerne begynder at rase rundt i knolden på dem :shock:

 

Havde en meget ung hanhund som gnavede sig gennem tykke tov, tog den over høje plankeværk og vandrede flere km. for at komme til tæver.

 

Godt at høre den "lille" dreng har det godt oven på cuttet.

 

Mht. alle de dumme kommentar omkring "muskelhunde", så skulle du prøve at henvise til Turner og hund: "Jeps du har ret. Se selv - det er et sindsygt farligt savlende bilgnaskende monster" :mrgreen:

Nu er det heldigvis meget sjælden at vi får noget negativt fra andre på vores turer :D Det er så godt som altid folk er imponeret over Lexus' ro og tålmodighed overfor andre hunde:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Glad for at høre at det er gået godt med din Lexus. Jeg har altid syntes at bedøvelser er noget af det mest skræmmende :-(

 

Apropo muskelhunde, var til info aften der hvor vi skal begynde træning igår, og der var en fyr som var kørt helt fra Roskilde (til Tårnby) --- fordi der ikke var andre steder han måtte træne med sin muskel hundehvalp :confused::confused::confused:

Jamen, hva faan, er det så ikke klart at nogle af ejerne ikke har styr på hunden? Det var jeg ret chokeret over at høre.

 

Håber det bedste for dig og Lexus. Og er også glad for, at der findes mennesker derude som kan fremvise disse hunde, som de OGSÅ kan være.

 

Nu bor jeg jo så midt i en muskelhunde zone, men so far har vi overhovedet ikke haft nogle problemer, og må sige, jeg klapper hellere en af hundene end jeg gider læse alle de artikler, man bliver jo skør i hovedet af for mange advarsler..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...