Hop til indhold

Påsken i London


Gæst SloBo
 Share

Recommended Posts

Hej Alle.

 

Jeg ved godt de ikke er det rigtige forum, men det er det eneste forum jeg syne ser rigtig godt.

 

Er det nogle der ved om London holder "lukket" i påsken ?

 

Altså om butikkerne og de ting man kan se holder lukket ?

 

Simon

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare det var mig:) Jeg var i London 3 dage i julen, og det var skønt:) -Vi nåede aldrig i Harrods fordi vi fik forkerte åbningstider at vide hele 2 gange af 2 forskellige hotelreceptionister. Så det er nok en god idé at undersøge tingene hjemmefra.

 

Jeg googlede på easter london shopping og der kom bl.a. disse op:

 

http://golondon.about.com/od/aprilannualevents/tp/eastertop10.htm

http://slowtalk.com/groupee/forums/a/tpc/f/6466056284/m/2541020682

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var i London i Påsken og butikkerne havde så vidt jeg kan huske åbent alle dage :) Jeg kom da hvert fald hjem 6000 kr. fattigere :lol: og for 6000 kr. tøj rigere :D

 

Hehe, ja london er fuld af fristelser. Den lyslilla taske på min datters skød var HELT tom da vi drog til London. 3 dage efter så den ud som på billedet her på vej til lufthavnen :lol:

 

2199_london_taske_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Jeg var i London i Påsken og butikkerne havde så vidt jeg kan huske åbent alle dage :) Jeg kom da hvert fald hjem 6000 kr. fattigere :lol: og for 6000 kr. tøj rigere :D

 

Hehe, ja london er fuld af fristelser. Den lyslilla taske på min datters skød var HELT tom da vi drog til London. 3 dage efter så den ud som på billedet her på vej til lufthavnen :lol:

 

2199_london_taske_1.jpg

 

Hehe, ja det lyder som min mor og mig :D

Min mor spurgte mig inden vi tog af sted: "Tror du ikke hellere vi må få en lidt større kuffert med?"

Jojo, vi kom da også hjem med en kuffert, der blev mærket "extra heavy" :lol:

Godt England er fyldt med galante mænd, der hjælper kvinder i nød - vi havde nemlig lidt problemer med at bære kufferten op ad trapperne til toget til Gatwick.

 

Uha, der er intet som sådan nogle mor/datter-rejser :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Christel
Jeg var i London i Påsken og butikkerne havde så vidt jeg kan huske åbent alle dage :) Jeg kom da hvert fald hjem 6000 kr. fattigere :lol: og for 6000 kr. tøj rigere :D

 

Ikke mere :shock: :wink: ... jeg er helt syg med London, men har aldrig været der i påsken, bare det var mig :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var i London i Påsken og butikkerne havde så vidt jeg kan huske åbent alle dage :) Jeg kom da hvert fald hjem 6000 kr. fattigere :lol: og for 6000 kr. tøj rigere :D

 

Ikke mere :shock: :wink: ... jeg er helt syg med London, men har aldrig været der i påsken, bare det var mig :D

 

Jeg kan heller ikke tåle at snakke om London. Siden vi kom hjem i december har jeg udelukkende haft baggrundsbilleder på computeren fra London, jeg er syg for at komme derover igen, men vi har desværre ikke brug for mere tøj lige her og nu :lol:

 

(Admin, du må godt flytte denne tråd over i løst og fast, hvis det er ved at være for meget :D )

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...