Hop til indhold

Sommerferie ved vester lyng


Gæst T_Martinsen
 Share

Recommended Posts

Gæst T_Martinsen

Så er vi vel hjemme fra ferie ved vester lyng i de gamles sommerhus. Det var en dejlig ferie :banan:

 

Når man er dér, skal man ikke snyde sig selv og hunden for et par ture det fantastiske lyng/strand område, og det kom der jo lidt billeder ud af. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Og du tør alligevel godt at ligge billeder ind oven på alt den her hulumhej...:lol::lol::lol:

 

 

Det er fantastisk dejlige billeder:5up::hjerte::lun::hjerte:.. tak fordi at du tør at dele dem med os...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Og du tør alligevel godt at ligge billeder ind oven på alt den her hulumhej...:lol::lol::lol:

 

 

Det er fantastisk dejlige billeder:5up::hjerte::lun::hjerte:.. tak fordi at du tør at dele dem med os...:mrgreen:

Ja det er jo kun blog'sne der er blevet kopieret og dem har jeg ikke nogen af. Sine billeder har man vidst også stadig selv retten til, så vidt jeg har forstået :-)

 

Og tak. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Ja det er jo kun blog'sne der er blevet kopieret og dem har jeg ikke nogen af. Sine billeder har man vidst også stadig selv retten til, så vidt jeg har forstået :-)

 

Og tak. :mrgreen:

 

 

Tusind tak for din information...:5up:... Det var da rart at vide... har nemlig heller ikke selv nogle blog indlæg..;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiih hvor jeg bare er forelsket i Buddy nu! :lun:

 

 

Han er simpelthen så flot og dejlig :lun:

Takker :mrgreen:

 

 

 

Faktisk vil jeg gerne klage over at du poster for lidt! :evil:

Undskylder mange gange. :oops:

 

Jeg har desværre ikke så mange flere, men jeg har da et par halvsløret, jeg kan tilføje. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...