Hop til indhold

Indtryk fra hillerød..


Gæst Renésj
 Share

Recommended Posts

Du er godt nok dygtig - og så fik jeg så lige set alle de hunderacer, jeg jo gik glip af, fordi jeg kom for sent derud om søndagen :mrgreen::5up:

 

Næste gang må du gerne tage flere billeder af Gruppe 5 hehe :engel:

 

Sælger du dine billeder eller er det bare for sjov?

 

Tak :-)

 

Jeg tager billeder som ren fornøjelse og finder jeg de folk der er på billederne, får de en kopi hvis de vil*S*

 

Ellers aftaler jeg med folk hvis de vil have actionbilleder osv... og så mødes vi som regel i mosen i herlev eller radiomarken, så får de, de bedste billeder fra den tur

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er godt nok dygtig - og så fik jeg så lige set alle de hunderacer, jeg jo gik glip af, fordi jeg kom for sent derud om søndagen :mrgreen::5up:

 

Næste gang må du gerne tage flere billeder af Gruppe 5 hehe :engel:

 

Sælger du dine billeder eller er det bare for sjov?

 

Et par uger til I skal pakke tasken igen, Scarlet79. 19. og 20. september går det løs i Brøndby. Alle grupper og racer på begge dage. Vær dog obs! på, at bedømmelserne starter kl. 9 både lørdag og søndag.

 

Du kan se ring og racefordelingen i pdf filerne på denne side (de hedder henholdsvis ringliste lørdag og ringliste søndag) http://www.dansk-kennel-klub.dk/1113

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Et par uger til I skal pakke tasken igen, Scarlet79. 19. og 20. september går det løs i Brøndby. Alle grupper og racer på begge dage. Vær dog obs! på, at bedømmelserne starter kl. 9 både lørdag og søndag.

 

Du kan se ring og racefordelingen i pdf filerne på denne side (de hedder henholdsvis ringliste lørdag og ringliste søndag) http://www.dansk-kennel-klub.dk/1113

 

 

DET var godt nok tidligt... Godt at jeg ikke skal derover for ellers skal man jo næsten op før en hvis herre får sko på...:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...