Hop til indhold

Indtryk fra hillerød..


Gæst Renésj
 Share

Recommended Posts

Gæst Renésj

Lidt billeder fra søndag i hillerød.

 

Skulle du eller din hund være på et par af dem, så smid mig en besked, hvis du ønsker en kopi.

 

12.jpg

 

17.jpg

 

2.jpg

 

20.jpg

 

6.jpg

 

7.jpg

 

8.jpg

 

9.jpg

 

13.jpg

 

14.jpg

 

4.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Hvis du kender ejer til den og hun er interreset i billedet, kan du blot smide mig hendes mail *S*

 

Jammen det gør jeg.. :).. Det er en hvalpe pharoah ikke???... hun har netop haft det kuld hvalpe og jeg ved at der ikke er så mange pharoaher her i DK... men sender dig lige en pm med mail.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Renésj
Jammen det gør jeg.. :).. Det er en hvalpe pharoah ikke???... hun har netop haft det kuld hvalpe og jeg ved at der ikke er så mange pharoaher her i DK... men sender dig lige en pm med mail.

 

Tak for hjælpen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Renésj
Lækre lækre billeder, men øv - ingen Boxere :(

 

Nej nåede desværre ikke så meget den dag, men håber da at der kommer en del flere racer med på billederne i brøndby, hvis vejret ellers er til det

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Nej nåede desværre ikke så meget den dag, men håber da at der kommer en del flere racer med på billederne i brøndby, hvis vejret ellers er til det

 

 

Neiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. hvor er jeg lige pludselig træt af at jeg er i tjekkiet på det tidspunkt og derfor ikke kan udstille i Brøndby...:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Renésj
Neiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. hvor er jeg lige pludselig træt af at jeg er i tjekkiet på det tidspunkt og derfor ikke kan udstille i Brøndby...:megaked:

 

Kan jo være vi mødes til en anden udstilling :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Kan jo være vi mødes til en anden udstilling :-)

 

Du kommer vel ikke til dansk vinder i Herning i november???

 

Eller måske verdensudstillingen som også ligger i Herning i juni næste år?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Renésj
Du kommer vel ikke til dansk vinder i Herning i november???

 

Eller måske verdensudstillingen som også ligger i Herning i juni næste år?

 

Det har jeg desværre ingen planer om pt. *S*

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej nåede desværre ikke så meget den dag, men håber da at der kommer en del flere racer med på billederne i brøndby, hvis vejret ellers er til det

 

Kan man ikke lokke dig til at tage et par billeder af flatcoated retriever. En lille udfordring til dig, :blink: for det er ikke nemt at fotografere sorte hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Renésj
Kan man ikke lokke dig til at tage et par billeder af flatcoated retriever. En lille udfordring til dig, :blink: for det er ikke nemt at fotografere sorte hunde.

 

Hvis det er til udstillingen, så er det ikke sikkert, det kommer an på vejret, har også et par andre hunde derude, men passer det ind, så kan jeg godt give det et forsøg :-)

 

Sorte hunde, nej det er ikke lige det nemmeste, har bøvlet en del med lidt labber *G*

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Du er godt nok dygtig - og så fik jeg så lige set alle de hunderacer, jeg jo gik glip af, fordi jeg kom for sent derud om søndagen :mrgreen::5up:

 

Næste gang må du gerne tage flere billeder af Gruppe 5 hehe :engel:

 

Sælger du dine billeder eller er det bare for sjov?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...