Gæst Chaddin Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 I dag var en af de dage hvor jeg blev mindet om hvor meget jeg elsker min dejlige kat, Cleopatra :hjerte: Jeg sad på en bænk i haven og så kommer hun hen til mig og vil kæles Jeg kæler hende lidt bag ørene hvorefter hun kaster sig om på ryggen og vil kæles på maven Da jeg så rejser mig for at hente lidt bøf til hende, ligger hun sig hen i en papkasse, der er fyldt med visne solsikker. Det så såååå kært ud <3 Og da jeg kom ud med noget bøf til hende, så fik man lige slikket fingrene af for at kun var 100% sikker på at få det hele med Jeg sætter nogle billeder af hende ind lige om lidt, jeg skal bare lige ligge dem over på computeren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret August 22, 2009 Rapporter Share Besvaret August 22, 2009 Jeg kan ikke lige finde mit stik til min mobil så jeg kan ikke ligge billederne over lige nu (jeg håber jeg finder det snart) ..men jeg har ét billede liggende på computeren (men det er ikke så god kvalitet) som i kan se Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret August 22, 2009 Rapporter Share Besvaret August 22, 2009 ..jeg fik lige taget nogle billeder med mit webcam Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts