Hop til indhold

Hundevenner til Bella..


Gæst michelle150
 Share

Recommended Posts

Gæst michelle150

Er her ikke nogen, som har lyst til, at mødes med Bella og mig?

Bella er en blanding af hønsehund og labrador og hun kan ses på hundegalleri(søg evt under d/s gårdhund Lucky, ind på min profil og så ind på Bellas profil).

Hun giver så meget udtryk for, at hun godt vil lege med Lucky, især når jeg kommer hjem og de blive lidt oppe at køre, så prøver Bella at løbe efter Lucky, men kommer så i tanke om, at Lucky ikke vil lege med hende.

Hun er helt vild med små hunde, op til hendes egen størrelse(labrador str) og giver meget udtryk for, at ville lege med dem, men det er midt på en gåtur og hun er i snor, såå.

Hun er meget utryk ved større hunde, fordi hun har været ude for flere overfald, heldigvis er hun ikke agressiv!! Senest for 2 dage siden faktisk.. :/

Men altså.. Ja.. Er der ikke nogen, der har lyst til, at lære Bella, at kende?

Det er ikke sikkert, at hun vil lege i starten, ikke engang sikkert, at hun overhoved vil lege, selv om det tror jeg nu nok.. Helst ikke for vilde hunde, da hun ikke lader til, at være særlig vild i leg heller.

 

Håber vi ses.:-)

Forresten er jeg ikke meget for, at slippe Bella endnu, men er det et lukket område, eller evt jeres have, så er det fint.:-)

Det skal være i nordsjælland. Vi bor selv i 3390 Hundested.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150

Forresten er det helt fint, hvis jeres hund er større end Bella, bare den ikke springer rundt og sådan, når den ser hende. Kun godt, hvis hun får mere kendskab til større hunde!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150

Hej med jer, det lyder hyggeligt! :)

Jeg håber hun kan med en hunhund så. Der er 3 andre piger på hundetrænings-holdet og hun har rejst hårene et par gange, når de kom hen, men hundetræneren siger, at det ikke betyder noget. Hun vil ikke lege med dem på holdet, men de har jo heller ikke så meget tid, så vi kan jo se, om Bella gider Nana, ellers må vi bare gå en tur og så tage hjem igen evt..:-)

Er der nogen dage, det ikke passer jer? Altså går du hjemme, eller skal det være weekend, eller? :-) Så vil jeg lige finde ud af priserne og tiderne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150

Forresten er det også store hunde på holdet, så det har nok også noget med det, at gøre, at hun ikke har lyst, at lege. Men hvis de får noget tid, så kan det være hun vil..

Har i have?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...